|
||||
|
||||
Quote:
ja johan heeft m nodig.
|
|||
|
|||
dan is ie voor johan .....
iemand anders nog wat nodig ? nette deuren motor kapje 10,- frontje 10,- grille 5 ,- enz enz tegen elk T.E.A.B ! Last edited by Alberto : 24-02-2010 at 07:40. |
|
||||
|
||||
Toevallig nog het tellertje met toerentellert er in?
|
||||
|
||||
Quote:
dit soort onderdelen kunnen gemakkelijk prijzen bij Alberto. Ook jij graag even een lijstje maken. Ik snap dat niet elk schroefje een prijs waardig is. Maar probeer de regels in acht te houden. thnx
|
|||
|
|||
Quote:
jup is waar Jaap , maar wou hem meer weg doen op de , doe een bod en ik ben vlot manier.... is gewoon T.E.A.B , alleen op dit forum zo als een forum moet zijn naar mijn idee Quote:
ja ligt er wel , met 1 stekker ... 25 euro Last edited by Alberto : 24-02-2010 at 07:43. |
|
|||
|
|||
weg of gereserveerd zijn :
kofferklep katalysator motor + bak kofferbak rubber veligheidsgordels uitlaat bedienings paneel kachel ruitenwisser armen raam rubbers (als ze netjes zijn ) voor de rest is hij nog compleet ,.... |
|
|||
|
|||
vandaag de laaste dag voor de 4 deurs , dan ga ik beginnen aan de sloop
iemand nog wat nodig van de auto ? |
|
|||
|
|||
iemand nog wat nodig want anders gaat ze in het oud ijzer
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen 10:45 uur de motor met bak gehaald en weer terug gereden.
15:00 uur zat de motor alweer in een Golf 2 en is klaar. Alberto & Hylco Bedankt |
|
|||
|
|||
laaste delen mensen , volgende week gaat ze in de oud ijzer
|
|
|||
|
|||
Donkere deurpanelen aanwezig ?
|
|||
|
|||
Katalysator in goede staat ontvangen, na wat geknutsel gemonteerd en na wat extra vrotten is er weer een apk op mijn golfje
mvg db |
|
|||
|
|||
Quote:
nope licht grijs |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Teller is aan gekomen en in gebouwd en werkt helemaal super
|
|||
|
|||
Quote:
En ik mis de stekker van de lambda-sonde die aangesloten hoort te zitten bij de motor van de sloop jetta Maar " zonder" loopt hij ook goed hoor |
|
|||
|
|||
Quote:
en ik ruim de boel op nog 2 dagen dan gaat ze weg |
|
|||
|
|||
Quote:
De stekker wil ik wel voor je in een envelop opsturen, ik moest hem namelijk omsolderen omdat ik een iets ander model stekker had. mvg db |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha nee hoeft niet joh. De motor zit nu in een Golf 2 met de motorboom van de jetta. De stekkers van de lambdasonden zijn verschillend en die van een jetta heeft 4 draden en Golf lambda heeft er 3. De eigenaresse van de golf rijdt nu zonder lambda rond. Rijdt als een trein. Ontopic |
|
|||
|
|||
en de laaste up
|