|
|||
|
|||
carline velgen cm0 18" uniek niemand intresse
ik verkoop mijn velgen:
het gaat om carline wheels model cm 0 met inoxe randen met verdichte harten en vergulden boutjes (het goud gaat niet van de boutjes af als je er met unipol of eender ander product aan komt) steek is 5x100 komen van onder een bora passen dus ook op een golf 4, bora, a3, beetle, ...... van voor zijn het 9.5 op et 33 met banden toyo 225 35 18 van achter zijn het 10.5 op et 33 met banden toyo 245 35 18 heb ze nog geen jaar geleden gekocht aan 6500euro en mogen weg aan 3500euro of een mooi bod want ze gaan niet met de auto verkocht worden. er is geen schade aan de velgen nooit een broduur geraakt. en de banden zijn in perfecte staat dus stuur maar pm als er nog vragen zijn kunnen ook gepast worden. of mail je naar rsca_fan86@hotmail.com foto's zeggen meer dan worden Last edited by De Platte : 03-03-2010 at 17:30. |
|
|||
|
|||
up met de handel
|
|
|||
|
|||
nog eens omhoog ermee
doe een bod want ze zouden echt weg moeten want deze passen niet meer onder mijne passat 3c greetz |
|
|||
|
|||
up ermee
|
|
|||
|
|||
prijs is mijn geddacht bod altijd welkom
en carline kan er altijd een tekenning in maken naar eigen smaak of eigen ontwerp |
|
|||
|
|||
up en mogen weg voor 4800euro
of een bod. |
|
|||
|
|||
4000 euro en zij mogen weg
greetz |
|
|||
|
|||
up mogen zelfs we voor 3500euro
of minder |
|
||||
|
||||
NOG EVEN DOORGAAN en we komen bijmekaar in de buurt
|
|
||||
|
||||
Ligt het nou aan mij
Dit zijn dezelfden toch, en ook nog eens de passat als voorbeeld? Carline Modell CM0 |
|
|||
|
|||
is het instap model aan die prijs zonder goude boutjezs,
zonder inox- randen zonder verdichte harten, ..... en is geen passat maar een bora greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk aan, dat is dan duidelijk wat de verschillen zijn |
|
|||
|
|||
ja wie iets deftigs wilt moet betalen he
maar dat wilt nu zeker niet zeggen tot ik ze zo duur verkoop. bij intresse kan je ook altijd pm sturen greetz |
|
|||
|
|||
up er mee en prijs is gezakt tot 3500euro
|
|
|||
|
|||
up prijs is nog bespreekbaar
|