|
|||
|
|||
te koop passat b4 sedan 1,8 1996 of ruilen voor een golf 3 tdi / ibiza tdi
hierbij staat mijn passat te koop.
voor een prijs van 2000,- auto was sinds 2e eigenaar van mijn vader,3e was ik,4e weer mijn vader (wegens omstandigheden) vw passat 1.8i sedan van mei 1996 kenteken nz-jd-88. km 175.000 aantoonbaar. alle boekjes en bonnen aanwezig. startonderbreker. 3 sleutels en sleutelcode aanwezig. xenon, cv met afstandbediening, distrebutieriem pas vervangen, leer intreur niet doorgezakt! voorstoelen verschillende mogelijkheden verstelbaar in goede staat, voor en achter elektriche ramen, stuurbekrachtiging, witte knipperlichten. trekhaak nieuwe goede winterbanden, audiovoorberijding met 6 speakers. Nergens een spatje roest te vinden egt in showroomstaat! kleur tweilight violet pareleffect, sportstuurtje is eruitzit weer een orgineel in. De auto heeft altijd perfect onderhoud en beurten gehad. altijd netjes met de hand gewassen. van binnen en buiten ziet die er als nieuw uit. Rekeningen van vervangen onderdelen aanwezig. einddemper is 3 maanden oud. dynamo net 2 jaar oud. accu is net 1,5 maand oud dus nog bijna 2 jaar garantie schokbrekers vervangen + stofhoes Trommels achter zijn ontdaan van roest en voorzijn van nieuwe laklaag in kleur van de auto. auto is altijd van mijn vader geweest dus met respect behandelt! Vast nog wel dingen vergeten. Van binnen en buiten in echt een perfecte staat. gaat weg omdat ik diesel wil gaan rijden.ivm vele km die ik ga maken. Inruil)ruil. Golf 3-4 tdi of seat ibiza tdi ook welkom Last edited by enzyme25 : 04-03-2010 at 12:38. Reason: prijs aangepast |
|
|||
|
|||
upje voor deze wagen
|
|
|||
|
|||
upjeeee
|
|
|||
|
|||
niemand intresse in een perfecte passat?
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
niemand een hele mooie passat? Forumprijs 2500. Gr dennis
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
upje in prijs verlaagd
|
|
|||
|
|||
nog ma een upje da.
niemand intresse in een perfecte passat voor veel mooie rij jaren?? |
|
|||
|
|||
wie helpt mij en kan ik een plezier doen met deze mooie wagen
|
|
|||
|
|||
kom mensen niemand een goede wage ?
|
|
|||
|
|||
tot en met vrijdag mag die voor 2000 weg!!
|
|
|||
|
|||
uppieeeeeee
|
|
|||
|
|||
upjee
|
|
|||
|
|||
prijs verlaagd na 2000 dus kom ma op..
|
|
|||
|
|||
ruil / inruil bmw compact mogelijk ?
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
hijs is weer helemaal schoon dus ma weer een upje
|
|
|||
|
|||
nieuwe fotos
|
|
|||
|
|||
auto was sinds 2e eigenaar van mijn vader, 3e was ik, 4e weer mijn vader (wegens omstandigheden)
|