|
||||
|
||||
MOOIE AUTO , valt nog best wat van te maken toch
|
||||
|
||||
Zekers het valt best nog mee.
Hij rijdt ook gewoon. ff een beurtje,oliedrukschakelaar vervangen en verder kijken.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 21-04-2010 at 07:45. |
|
|||
|
|||
wij zijn der ook weer bij als het in spaarnwoude is mischien met de F&I en de edition
|
||||
|
||||
*-1 Vento Vice (René) met een GTI 8V
-2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 *-4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 *-6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V *-7 Fire&ice Koekie (Kevin) met een 1.8 -8 René2 met een 2.8 VR6 nogmaals, lokatie lijkt mij super mooi heb het nog is nader bekeken. omgeving lijkt mooi. nu hopen dat het weer weer super mooi is. laat het idd nog maar even weten van de bbq. en waar kunnen we dan met de autos staan? op het gras voor die mooie muur of is er een of andere parkeerplek? Kevin.
|
|||
|
|||
Het is voor mij wel 1 1/2uur rijden,maar misschien kom ik ook wel ff kijken met mijn F&I
|
|
||||
|
||||
voor mij 2 uur rijden xD ongeveer.
maar heb het er wel voor over. vorig jaar was ook geslaagd.
|
||||
|
||||
IEDEREEN met een FIRE AND ICE moet KOMEN!!!
|
||||
|
||||
Knopen Doorhakken!!!
Hallo, daar ben ik weer.
Vanuit een andere (ééngezins-) woning, want afgelopen weekend zijn we verhuisd! Ik hak nu gewoon de knoop door en zeg: 3e Fire and Ice Minimeet, zondag 22 augustus 2010 vanaf 12.00 uur. recreatiegebied Spaarnwoude (bij de klimmuur) (ik zal dit ook meteen in de beginpost aanpassen) Ik draai de zaken maar om: ik wacht dus niet af of iedereen het met de datum/locatie eens is, maar zeg gewoon: als je het er NIET mee eens bent, kun je HIER gerust je beklag indienen... @ koekie: Er is vlakbij een parkeerplek, maar niet direct naast die klimmuur... Ik ben onlangs wezen kijken met Madison, maar toen konden we de heuvel niet op met de auto...(afgesloten met rode hekjes) Volgens Dr.Golf echter, kan dit 's zomers wèl weer! Bovenaan de heuvel heb je daar dan wat grasvelden, waar je kunt picknicken o.i.d. Hier lagen (de laatste keer dat ik er was...) boomstammen omheen; dus je kunt hier niet op komen met je auto. Echter, vlak bij het klimgedeelte is er een parkeerterreintje, waar wij dan zouden kunnen staan. Ik zal eens kijken of ik met de scooter er wèl kan komen voor wat foto's ter plekke! : dit is nog steeds onder voorbehoud! : Voor een eventuele BBQ denk ik dat we met €10,- per persoon al een heel eind komen! Als een ieder zèlf z'n geliefde drankje en bovendien een stoel voor zichzelf meeneemt, dan zorg ik (samen met Dr.Golf? ) voor een party-tent, een BBQ, een tafel, plastic bordjes/bestek en wat vlees/sausjes/stokbrood/salade. Er moeten dan wel minstens 10 (en hoogstens 20...) personen hieraan mee willen doen, anders vind ik het zelf niet echt de moeite waard (maarrr, als een BBQ wèl gewaardeerd wordt, wordt het uiteraard wel vooruitbetalen; wat jullie ook wel weer zullen begrijpen, hoop ik...) Duzzz: iedereen die wil komen, graag ook hier even je mening over geven. LIJSTJE: (update 2 maart 2010) BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V -7 Fire&ice Koekie (Kevin) met een 1.8 -8 René2 met een 2.8 VR6 -9 Geditionone (mr. X) misschien, en dan met een GTI 16V @Mario: Ik heb bij jou maar vast een ' ' gezet voor een evt. BBQ, oké?!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
BBQ is een prima idee!
|
||||
|
||||
oke dan weet ik dat even, lijkt me alsnog wel vette plaats.
bbq vind ik wel goed. weet niet of er nog 1 persoon mee komt. maar dat zal ik nog even vragen want dat is weer extra persoon ja! hehe. ik kijk wel even, zal de F&I's hier in de buurt nog even vragen of ze mee gaan. madison ik heb jou ook bij de bbq gezet ! vooruitbetalen is geen probleem rene. LIJSTJE: (update 2 maart 2010) BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin) met een 1.8 -8 René2 met een 2.8 VR6 -9 Geditionone (mr. X) misschien, en dan met een GTI 16V
|
||||
|
||||
LIJSTJE: (update 2 maart 2010)
BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 BBQ -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin) met een 1.8 -8 René2 met een 2.8 VR6 -9 Geditionone (mr. X) misschien, en dan met een GTI 16V Ik pas de flyer ASAP aan btw, heb wat problemen met mn Mac
|
|||
|
|||
Quote:
voor deze zeldzame Fire&Ice G60 moet het toch wel met een weekje ''verschoven'' kunnen worden dan of iemand moet hem over kunnen halen om gewoon de afgesproken datum te komen ............ en Mr X mag veranderd worden in:Guido |
|
||||
|
||||
Blijkbaar heeft iedereen wel zin in een minimeet met iets extra's...
LIJSTJE: (update 3 maart 2010) BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V -2 gti_power (mr. X) misschien, en dan met een GTD(!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 BBQ -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin) met een 1.8 -8 René2 met een 2.8 VR6 -9 Geditionone (Guido) misschien, en dan met een GTI 16V @Guido: Kunnen we dat 'misschien' weglaten? ...en ben jij ook in voor een eventuele BBQ?? @gti_power: Het zou leuk zijn als bij jouw naam ook 'misshien' weggelaten kan worden... Een GTD is namelijk vrij uniek! En... heb jij ook zin in een BBQ?? @Madison: Vraag René2 ook ff of-ie ook mss zin in een BBQ heeft
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 03-03-2010 at 21:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
Laat tot zover ''misschien'' nog maar even staan,en mocht ik komen dan geen BBQ voor mij hoor. |
|
||||
|
||||
Ik zal het aan Rene 2 vragen...
vandaag is het duidelijk geworden... mijn Golfje heeft een lekke koppakking er zat bijna geen koelvloeistof meer in schrok er wel van zeg! Ik hoop dat ie snel geholpen kan worden... de kleppendekselpakking is wel vervangen vandaag, daarna zag ik dat de temp.erg opliep Toen ik de zoete geur rook wist ik het zeker.
|
||||
|
||||
Spaarnwoude, de 'live-beelden'!
Zo, ik had foto's ter plekke beloofd...
Ik dus vandaag met mijn scootertje door de ijzige kou naar Spaarnwoude; blijken de rode hekjes al te zijn weg gehaald (had ik dus net zo goed, lekker warm in mijn 'Icy' kunnen gaan!) Navragen, blijkt dat dit alleen maar wordt gedaan als het glad is; aangezien de hellingen terplekke nogal steil zijn en er al auto's in sloten en bermen zijn beland... Hier onder zie je de foto's; het is meteen een virtuele routebeschrijving Vanaf de A22: (= de aftakking v/d A9, die ook door Beverwijk loopt, met daarin opgenomen de Velser tunnel) Neem de afslag recreatiegebied Spaarnwoude en vervolgens de provinciale weg N202. Deze volg je een aantal Km; je rijdt slingerend o.a. over de Wijker tunnel (= de A9) en ziet het Noordzeekanaal af en toe links van je. Op foto hieronder, zie je het beeld vlak vóór afslag r 102. Je neemt vervolgens deze afslag r 102 naar o.a. 'SnowPlanet' en dan zie je dit: Daar aangekomen, rij dan NIET rechtdoor het parkeerterrein van 'SnowPlanet' op, maar ga meteen rechtsaf en ff verderop weer linksaf (dus òm het P-terrein heen) Daarna nog ff doorrijden tot voorbij het parkeerterrein geeft het volgende beeld: Hier begint de 'grote klim' Je volgt gewoon de weg; rijdt dus tussen de rode paaltjes door en gaat de helling op, die in zo'n 500 meter een ruime bocht van ca. 180gr. naar links maakt. Op een gegeven moment ben je bovenaan op het open recreatie-terrein aangeland; dat ziet er zó uit: De grasvelden zijn dus met betonnen 'LEGO-stenen' afgezet deze moet je nog een stukje volgen... ...totaan de splitsing, waar je links aanhoudt; dan kom je op hèt parkeerterreintje (waar op de pic hierboven een wit busje staat) Van dichtbij ziet dat er zó uit: Dìt P-terreintje had ik dus zelf in het hoofd als het 'meeting-point'! Vlakbij is dus de genoemde klimmuur en rondom veel mooie natuur. Het schijnt dat bij grotere drukte (= in de zomer!) er stenen worden weg gehaald, zodat je wèl met de auto de grasvelden op kan! Verderop (rechtsachter het P-terreintje) heb je al een schitterend uitzicht naar beneden, maar ga je hier links (lopend) nòg hoger, dan kom je op het hoogste punt van Spaarnwoude en is het uitzicht adembenemend... Dit beeld is een verrassing, dus is er geen foto.... GEWOON KOMEN DUS! Lijkt het jullie wat?!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 19-06-2010 at 02:42. |
|
||||
|
||||
Looks nice!
Nog mensen naar Deurningen zondag btw?
|
||||
|
||||
Toppie, doen we ;o)
|
|||
|
|||
ziet er erg goed uit. zien dat we de fire and ice op de weg krijgen.
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit rené,
super locatie in mijn ogen. je maakt er mooi werk van rené, had niet anders van je verwacht. ik ben 100% aanwezig, zodra ik meer weet van f&i eigenaren hier in omstreken hoor je het van mij. zal ze dan ook inlichten voor de bbq. gr kevin btw, ben bezig met een klein projectje, verrassing wat het is