#621
|
||||
|
||||
Nummer 3 is gehecht,
Michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |
#622
|
||||
|
||||
Dik!
Hoe zit 't met 't lengteverschil van de afzonderlijke buizen? Of maakt dat in dit geval niet zo veel uit?
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#623
|
|||
|
|||
als ik het me goed herinner is dat bij een turbo setup niet zo belangrijk als bij een non turbo setup↲
|
#624
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad niet echt belangrijk.Er zijn zelfs mensen die zeggen dat het beter is als ze niet even lang zijn.
Maar goed nummer 4, Michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |
#625
|
||||
|
||||
turbo- gat
Dat ziet er echt retegaaf uit.. Ik ben steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#626
|
||||
|
||||
Als bij alle 4 de cilinders de uitlaatgassen er tegelijkertijd uit komen dan is ongelijke lengte beter (dit krijg je alleen toch niet lekker berekend).
Het mooiste is natuurlijk als er elke 180 (4 cilinder 4 slag) graden die de motor maakt er een "wolkje" bij de turbo aan komt. Dan blijft deze het constants aangedreven. En treden er dus geen dipjes of zeer onregelmatige versnellingen bij het schoepenwiel op maar evengoed ook aan de krukas. |
#627
|
||||
|
||||
Quote:
juist wat je zegt, als bij alle 4 de cilinder de uitlaatgassen er tegelijkertijd uitkomen... dan zou je ze dus juist even lang moeten maken bij een 4cil. 4slag of ben ik nou gek? aangezien de "pulsen" dan nooit tegelijk aan zouden komen, aangezien er geen cilinders gelijk uitblazen/ontsteken. en gelijke belasting is een stuk beter voor de schoepjes van wisselende. hoe het in de praktijk hiermee zit weet ik niet, maar theoretisch zou het zo moeten gaan.
__________________
Groetjes, Larsje qoute fifth gear: "The tires seem to be made by nobody..." "Thats what sidewalls are for, a little bit extra rubber when you need it." |
#628
|
||||
|
||||
Vandaag de Keukenman Crafter zien rijden in Tilburg, vlak bij MJ van Riel/Rüttchen. Ik kon niet zien wat er op de voorkant stond (TikiTow Car toch?), had het te laat in de gaten
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#629
|
||||
|
||||
Quote:
Jep TIKI TOWCAR.Ik ga morgen weer een ritje doen nar leuven een ovaal wegbrengen Michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |
#630
|
||||
|
||||
Super koel project!
Maaruh, je schokdemper rechtsachter is dat wel helemaal goed? |
#631
|
|||
|
|||
de veren hangen gewoon los omdat de auto op bokken staat.. geen ramp toch
|
#632
|
||||
|
||||
Hij gaat lekker Tiki |
#633
|
||||
|
||||
Ga je trouwens een losse wastegate gebruiken?
Last edited by thefugitive : 26-02-2010 at 00:01. |
#634
|
||||
|
||||
Quote:
wastegate
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#635
|
||||
|
||||
wat zei ik dan? .. nu je het zegt, is een middel-gat ook wat..
|
#636
|
||||
|
||||
Waistgate .. made me lol
|
#637
|
||||
|
||||
nice work tiki!
kan niet wachten op de youtube filmpjes 'first start' enz.
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#638
|
||||
|
||||
zondag te zien ?
|
#639
|
||||
|
||||
Zekers!!
__________________
The only thing we do is surf . . . |
#640
|
||||
|
||||
Quote:
2 keer zelfs Michael Ps ben jij er dan ook bij Sixpack?
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |