|
|||
|
|||
Onderdelen van 16V turbo project te koop.
Beste leden,
Ik heb nog een aantal onderdelen te koop waar ik van af wil wegens beëindiging project. Helaas heb ik hier echt geen tijd meer voor. Een greep uit het assortiment: 2x Turbo RS 2 (KKK K24) 120Euro per stuk 2x RS2 spruitstuk. (1 is aangepast naar 4 cilinder) 100 Euro per stuk RS 2 drijfstangen 50 Euro set RS 2 injectoren 50 Euro set 1x scirocco spruitstuk 200 Euro 1x injectie rail, (voor golf 2 16v blok + gebruik elektronische injectoren) 25 Euro 1x G60 ECU 50 Euro 1x Wastegate RS 2 50 Euro 1x set PL nokkenassen 16V 40 Euro Waarschijnlijk ben ik nog wel het e.e.a. vergeten. Je kunt er natuurlijk altijd even naar vragen door middel van een email. Alle onderdelen zijn gebruikte onderdelen. Groeten. Last edited by Bolletje : 07-02-2010 at 13:27. Reason: Toevoeging |
|
||||
|
||||
Hoi, wil je injectierail wel overnemen.
Waar woon? Anders eventueel op te sturen? Groeten Ferry |
|
|||
|
|||
Quote:
PM mij je adres maar. Ik stuur het wel op. Groetjes, Bjorn. |
|
||||
|
||||
zijn het de k24-7200 zoja doe maar eentje ( of als je een bundel prijs maakt neem ik ze allebeide)
en het rs2 spruitstuk ( die niet aangepaste) en de rs2 injectoren en de waste garte. dit alles mits het rs2 is haal het deze week op bij je
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 10-02-2010 at 00:46. |
|
||||
|
||||
als het goed is zijn bovenstaande onderdelen voor mij
|
|||
|
|||
Gaan we regelen richard.
Verder nog iemand interesse? |
|
||||
|
||||
pik je beide turbo's in richard?
als er nog 1 tje beschikbaar is: gaarne fotowtje per mail ( indien nog beschikbaar natuurlijk )
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by loco-vr6 : 11-02-2010 at 10:51. |
|
||||
|
||||
jup als het goed is koop ik ze beide( heb dan 1 reserve)
|
||||
|
||||
weer achter het net gevist, succes verder met de verkoop
|
|||
|
|||
Hallo Bjorn
Ik heb je al een paar Pm gestuurd maar krijg geen reactie van je. Ik had belang bij een van de rs2 spruitstukken. Maar ik zie dat Richard beide al heeft gekocht. Jammer maar ja. Richard als je er een aan mij wil verkopen hoor ik het wel. Mvg Michael Sloopmaker |
|
||||
|
||||
nee heb 1 rs2 spruitstuk gekocht de niet afgezaagde zeg maar
|
|||
|
|||
Alles is weg. Topic kan gesloten worden.
|