#21
|
|||
|
|||
Gij he goeie ogen
|
#22
|
||||
|
||||
supergoggles ...
nee, ik had is met tiki gemaild daarover, vandaar was het trouwens niet zo met chargers op een type4 dat het laatste krukas lager te hard ging slijten? of boeit dat niet zo ? |
#23
|
||||
|
||||
324 graden om precies te zijn. Met 9,2:1 compressie en een fòhn moet dat goed komen.
Michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |
#24
|
|||
|
|||
Nou die charger komt op een wbx en slijten de lagers ook
maar dan zet ik er wel een nieuwe in als dat gebeurt de kunst is om je belt tension onder controle te hebben in verband met uitzetting maar ja ik rij alleen op de strip dus geen probleem . |
#25
|
|||
|
|||
Was 9.2 man we gaan wel een beetje zakken anders geen 1.5 bar.
Quote:
|
#26
|
|||
|
|||
Hele coole filmpjes heb je trouwens op tube staan.
|
#27
|
||||
|
||||
Ja dat ding gaat anders als de brandweer hoor.. wooooooowww...
Gr Ronnie
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. |
#28
|
|||
|
|||
Zo van de week ff met mn supercharger inlaat bezig geweest,
de poulies worden gemaakt en als die terug zijn kan de boel uitgelijnd worden en vastgezet . gr henri Last edited by mr horsepower : 19-04-2010 at 20:34. |
#29
|
||||
|
||||
Heb je daar ook foto's van?
Michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |
#30
|
||||
|
||||
vet
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#31
|
|||
|
|||
y
zo vandaag ff weze knutselen
gr henri Last edited by mr horsepower : 23-04-2010 at 18:58. |
#32
|
||||
|
||||
allereerst: welkom nog gaaf project!
Quote:
Hoe denk je dat hij aan de insperatie is gekomen om een "blower" op de kevert te gaan bouwen ( zie hier de humor van in )
__________________
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. |
#33
|
||||
|
||||
Heb je ook een vliegbewijs nodig voor zo´n ding......
__________________
Dodge RAM 1500 |
#34
|
|||
|
|||
Henri,
Heel dik project, Als je toch blokken aan het bouwen bent..... Vraagje over de inlaat spruitstukken, waarom maak je die ook niet op maat?(4 lossen buizen zeg maar) Paar mooie flensjes laten waterstraalsnijden, naadloze aluminium 90* bochies ofzo?
__________________
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like |
#35
|
|||
|
|||
Quote:
Nou dat gaat wel gebeuren tzt maar eerst zorgen dat alles proper funtioneerd en apk safe is , het doel is om dit jaar 2 x op drachten tussen de usa boys te gaan rijden en mn 1900tje heeft wel de potentie maar dan moet alles wel goed werken en afgesteld staan . dus kortom eerst moet alles goed werken en dan ga ik het verder uitwerken zodat de tijden naar beneden gaan dan zie ik wel in welke klasse ik terecht komt. gr henri. |
#36
|
|||
|
|||
Quote:
kijk ben benieuwd wat zou iets doet wanner is het dan in drachten. |
#37
|
|||
|
|||
f
Zo weer een update ik heb de race motor er weer in en ben de boel af aan het bouwen , het is wel veel werk.
de bedrading voor de injectie is klaar en nu nog tijd vinden om de boel af te bouwen . maar eerst moet de tiki lopen daarna ga ik weer met de frog verder . gr Henri Last edited by mr horsepower : 04-07-2010 at 18:40. |