|
|||
|
|||
Waterlekkage Scirocco
De vloerbedekking bij de bestuurdersplek en achter de stoel is na een regenbui regelmatig nat. Ik denk dat het uit het schuifdak komt
Ik heb een 92 Scirocco met stalen fabrieksschuifdak Iemand een idee ? Groeten, Kees |
|
||||
|
||||
Ik had hetzelfde probleem bij m'n golf 1. Bij mij hadden ze de afvoerbuis (in de A-stijl) achter de deur terug gedrukt de A-stijl in. Hierdoor ging het water verder naar beneden in de A-stijl. waarbij het vervolgens via stroomkabels bij de zekeringskast de auto in kwam.
Ik weet niet of dit ook zo is aangebracht in de scirocco, maar je kunt altijd even kijken. Succes met zoeken. Groeten, Peter |
|
||||
|
||||
Bij mijn Scirocco ligt nu ook water achter de bestuurdersstoel. Elk jaar heb ik wel een lekkende auto
|
||||
|
||||
kan via de doorvoorthule's in je schutbord komen, ff kijken of die goed zitten.
kan idd via t schuifdak komen als de doorvoorrubbertjes verstopt zitten. Kan ook via je voorraam naar binnen komen.
|
||||
|
||||
bekijk even of je wel de folie nog achter je deur paneel heb zitten
en het kan via je kachel binnen komen of je deur rubbers
|
||||
|
||||
Heb zelf het probleem gehad.
Water achter/onder de bijrijderstoel ook voor de stoel. Doorvoer thules waren goed en open. daarna op de kop onder het dashbord liggen, met een zaklamp. Iemand met tuinslang over de auto laten spuiten. Bleek dat mijn voorruit rubber kapot was... Nu is het nooit meer nat in de Scirocco.
|
|||
|
|||
dit verhaal ken ik ook ook mijn ruitrubber was niet dicht
|