|
|||
|
|||
Kleuren golf 1 gti
Ik ben van plan deze gti te gaan kopen. Maar is dit een originele 1983 kleur??
Wie kan mij helpen?? |
|
||||
|
||||
even voor het makkelijke
|
|
|||
|
|||
is normaal een originele kleur(mijn gti was ook van 83 en had dezelfde kleur)is een donker grijze metaal kleur
vroeger werden de gti's (golf en scirocco)enkel in zwart ,zilvergrijs ,marsrood en in tweedeurs geleverd,ik geloof tot bouwjaar 1980 (tot de grote achterlichten werden gemonteerd)en vanaf dan ook in vierdeurs ik kan er een jaartje naast zitten maar dat hoor ik hier dan wel groeten erwin |
|
||||
|
||||
super kleur is dat!!!!!!
Heb het zelf ook. hoe de kleur heet weet ik niet maar hij is wel apart.
|
|||
|
|||
in wit was hij ook leverbaar...
|
|
||||
|
||||
als ik zo goed kijk, lijkt het op Atlas Grau (grijs )
|
|
|||
|
|||
Deze ken ik Hij was ook op de airstrip in drachten op de baan.
Hij staat ook in dr achten zo te zien. (nieuwstraaten ) |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij staat inderdaad in drachten te koop. Ken je deze auto verder? |
|
|||
|
|||
Stond jaren geleden in nijbeets te koop toen ben ik er ook al es bij geweest, Die vent vroeg toen ook de hoofdprijs ervoor Toen hebben een paar jongens uit opeinde hem gehad en nu staat ie te koop in dr88 dus..
Verder ken ik de auto niet echt maar ben er wel eens omheen gelopen enzo. :frown: Ik vind alleen de prijs die ervoor wordt gevraagt wat aan de hoge kant :frown: Maar het is jouw keus he Oja tis trouwens een 1800 cc gti hoor. in de advertentie zeggen ze 1600 gti namelijk. Hier nog een paar foto's Last edited by Domi : 06-11-2004 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Heb even op doppelwobber.de gekeken, maar daar staat de kleur niet tussen.
Een buurjongen van mij heeft er precies zo één gehad, exact dezelfde kleur. Superkleurtje trouwens !!!! De kleur moet ik je schuldig blijven. Ga er anders even heen en kijk even op de sticker in de kofferbak en zoek het op aan de hand van de kleurcode !!! Grtz.............LRR
|
||||
|
||||
he LRR, `t is tog dezelfde kleur als die van Gert van Tjeerdsma? das idd een hele mooie kleur!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@ Rene: Ja, dat zou ook best eens kunnen. Die vorige van Mark had dezelfde kleur
Grtz............. LRR