![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn Golf 4 1.8 20v aan. Ik heb nu een bedrijfsauto
gekregen van de zaak en daarom is mijn golf 4 niet meer nodig. Wat heel belangrijk is dat de auto is voorzien van een NATIONALE AUTO PAS: 142000+/-KM. De auto is voorzien van de volgende opties: VOLLEDIG ZWART LEDER (GEEN 1 KRAS TE VINDEN) APK Feb 2011 N.A.P Aantoonbaar Xenon Pilot Stuurbekrachtiging 2 Centrale kastjes + 2 Sleutels Airco Cerificaat aantoonbaar Airbag L+R+zijairbags Electrische en verwarmde buitenspiegels Electrische ramen voor en achter Middenarmsteun voor Stuur in hoogte verstelbaar 7 Inch Touchscreen DVD/CD/MP3 Bon aantoonbaar + Garantie Subwoofer + Versterker Bon aantoonbaar + Garantie 17 Inch Arays Black velgen met nieuwe Banden Bon aantoonbaar + Garantie De Onderhoudsfacturen van 2007/2008/2009 is aantoonbaar Kortom een goede en een nette auto. VraagPrijs 5700,- Interesse stuur een mail naar salih747@gmail.com of laat een bericht achter voor foto`s. Gr. Salih Last edited by salih : 07-02-2010 at 20:16. |
|
||||
|
||||
![]() prijs verplicht