|
||||
|
||||
25Liter Remmenreiniger in grootverpakking.
Te gebruiken met de MoTip Technique hervulbare spuitbus. http://fasteners.fabory.com/Images/...9%20NL%20LR.pdf pagina 2
"73 Käfer Last edited by Roy 1.6 : 31-01-2010 at 03:38. |
|
||||
|
||||
Aangezien ik al 3 maanden zit te wachten op een engelsman die een set kunstof koplampglazen zou maken heb ik besloten het zelf eens te proberen.
Ik ben niet goed in wachten dus..... Ik heb een origineel glas geleend(thanks Hans)en op een stuk spaanplaat gelijmd.Randje eromheen en volgegoten met giet gips. Nachtje laten drogen en dan de bak slopen en hopen dat het gips er goed uitziet. Ik heb al 0,75mm polycarbonaat liggen en als ik maandagavond mijn föhn opgehaald heb bij Evil ga ik eens kijken of ik het erin kan vormen. Michael
|
||||
|
||||
Michael:
maat van mij heeft nog gele kunstofglazen liggen.. komen van zijn sprintovaal af.. dus voor liggende lampen.. bij interesse pm-etje svp... |
|
||||
|
||||
Vanochtend de houten bak gesloopt en voila..
Michael
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by Tiki Madness : 07-02-2010 at 10:14. |
|
||||
|
||||
Dit is wel gaaf zeg!
|
||||
|
||||
wordt dat polycarbonaat zo zacht dat het hella logo er ook in "zakt"
mooie oplossing binnenkort allemaal tiki koplampen te koop op budel ? |
|
||||
|
||||
Michael, kun je er geen tiki logi in relief in maken nu je toch bezig bent
|
|
||||
|
||||
Ik hoop inderdaad dat het hella logo er ook in zakt.
@ Evil ik ga eerst een gewoon setje proberen en als dat gelukt is wil ik er best een tiki in graveren en dan nog eens proberen Michael
|
||||
|
||||
Gaaf, ik ben benieuwd naar het resultaat!
|
||||
|
||||
Ben ook benieuwd, wilde namelijk zelf geel glas voor m'n (staande) kever koplampen, maar kan de covers nergens meer vinden...
Wel even dat "made in germany" veranderen he |
|
||||
|
||||
Plexiglas in de oven verwarmen en dan over de mal leggen .
en aandrukken met een origineel glas. Föhnen gaat nooit lukken,je krijgt het nooit gelijkmatig verwarmd tot het punt je het kan vormen. Je moet alleen effe testen tot hoe heet je moet gaan in een oven. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk dat is nou info waar ik wat mee kan. Ik weet intussen dat polycarbonaat tot 210 graden verwarmt moet worden om te kunnen vormen. Ik ga gelijk de oven aanslingeren Michael
|
||||
|
||||
S U P E R cool
|
|
||||
|
||||
Ik heb de oven op 250 graden gehad maar dit was nog niet genoeg.Ik ga zometeen als de vrouw slaapt verder.
Schat het stinkt in de keuken wat ben je aan het doen,niks schat Michael
|
||||
|
||||
wacht eff ik zoek eff de temp op
|
|
||||
|
||||
heb je meer gegevens over de soort,
of staan er 2-3-4 letters op ? dan kan ik wat meer, tot nu toe kom ik op max 541K =268c verwerkings temp dus veel hoger.. |
|
||||
|
||||
er staat 9030 en 9034 op
Michael
|
||||
|
||||
Hoe dik is je kunstof ?
|