Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 28-01-2010, 21:12
Sparhawk's Avatar
Sparhawk Sparhawk is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by sirkaj
Hey Marc!

Wat moet er nog aan de golf gebeuren?

We moeten echt een keer meeten dit jaar! Heb je al een chrome rand kunnen bemachtigen voor de grill?
Bevallen de hoofdsteunen een beetje? Ik neem aan dat hij nog in de garagebox staat, maar was benieuwd of je 2010 al met dakkie open had gereden Ik wel hoor, vorige week scheen het zonnetje goed! En ik moest nog naar rotterdam. Sjaal om en gaan! Haha.

Tekeningen zijn echt heel mooi, je kan niet alles mee hebben he Haha!
Maar welke setjes heb je nu allemaal dan? ats cup 13inch, bbsjes en ?

Ik heb nu dan ronal's voor de winter en lenso voor de zomer. Mijn 14 inch setje miglia heb ik aan de bandenboer verkocht. Ik had ze helemaal strak gemaakt en in de autolak gezet, maar bij het balanceren op school kwam ik erachter dat er 2 krom waren. Dus voor weinig mocht de bandenboer ze hebben!

Ik ben ook bezig met nieuwe plannen! Heb trouwens een klein ongeluk met de golf gehad. Stond op de brienenoordbrug en er kwam een nieuwe type caddy naar achter rollen. Ik toeteren en pats! Hij reed gewoon weg :o. Dus ik als een gek met de golf erachter aan. Alles goed opgelost gelukkig en nu wachten op uitslag vd verzekering. Voorbumper is krom, steunen vd bumperbalk en de bumperbalk zelf. Plus de chrome strips op de bumper. Verder niets gelukkig!

Verder ben ik bezig met wat plannetjes met de lak .

show me some pictures of the new rims!

Hey Kaj,

Blokje moet nog even nagekeken worden want hij verbruikt vrij veel olie, nog geen tijd voor gehad omdat ik vrij druk ben de laatste tijd

We gaan zeker een keer meeten dit jaar!
Ik heb nog geen chromen rand voor mijn grill kunnen bemachtigen, ik heb een complete orginele vw grill met chromen rand en chromen vw logo gescoord
Hoofdsteunen bevallen goed en ziet er ook wat beter uit dan die er in zaten
Nee in 2010 heb ik nog niet met het dakje open gereden, heb zelfs nog helemaal niet gereden in 2010
Haha jij bent net zo gek om met dit weer met dakje los te gaan rijden

Heb nu een setje 13" ATS classics maar die gaan in de verkoop als ik ze opgeknapt heb, setje bbs van de foto's en 3e set staat in je pb
Balen van je kromme velgen, zuur maar ach shit happens (waren de orginele velgen toch?)
Vind je wintervelgen echt heel erg dik, ik zeg randje polijsten en in de zomer er onder!

Had het gelezen van je ongeluk maar was nog vergeten te reageren
Kloten maar gelukkig heb je de dader te pakken gekregen, nu hopen dat het goed komt met de verzekering maar dat zal vast wel

Welke plannen heb jij voor komend jaar nog dan behalve overspuiten?

Groeten Marc
Reply With Quote
Old 29-01-2010, 12:41
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Sparhawk
Hey Kaj,

Blokje moet nog even nagekeken worden want hij verbruikt vrij veel olie, nog geen tijd voor gehad omdat ik vrij druk ben de laatste tijd

We gaan zeker een keer meeten dit jaar!
Ik heb nog geen chromen rand voor mijn grill kunnen bemachtigen, ik heb een complete orginele vw grill met chromen rand en chromen vw logo gescoord
Hoofdsteunen bevallen goed en ziet er ook wat beter uit dan die er in zaten
Nee in 2010 heb ik nog niet met het dakje open gereden, heb zelfs nog helemaal niet gereden in 2010
Haha jij bent net zo gek om met dit weer met dakje los te gaan rijden

Heb nu een setje 13" ATS classics maar die gaan in de verkoop als ik ze opgeknapt heb, setje bbs van de foto's en 3e set staat in je pb
Balen van je kromme velgen, zuur maar ach shit happens (waren de orginele velgen toch?)
Vind je wintervelgen echt heel erg dik, ik zeg randje polijsten en in de zomer er onder!

Had het gelezen van je ongeluk maar was nog vergeten te reageren
Kloten maar gelukkig heb je de dader te pakken gekregen, nu hopen dat het goed komt met de verzekering maar dat zal vast wel

Welke plannen heb jij voor komend jaar nog dan behalve overspuiten?

Groeten Marc

Hey Marc!

Die velgen in de pb zijn echt heel vet! Aardig klusje wel om die geheel te polijsten! Ik ben er al fan van! Binnenkort even je cilinderkop eraf trekken anders en gelijk reviseren denk?

Netjes man, dat je een originele grill heb kunnen bemachtigen! Ben benieuwd naar de plaatjes!

Lekker weer was het vorige week wel! Dus 1 keer met dak open, kon het gewoon niet laten en kan ook niet wachten tot dat het wat lekkerder weer wordt!

Wat gaan je atsjes kosten? Mijn wintervelgen opknappen is inderdaad wel een optie. Moet ze eigenlijk even een klein stukje af laten draaien omdat er een paar kleine pitjes in zitten, maar even kijken. 1 band loopt nu heel langzaam leeg tussen de velgrand en band omdat dit gezandstraald was. Dus moet ze zowiezo nog een beetje schoonschuren!

De schadevergoeding moet wel goed komen Naast het spuiten wil ik 4 verlagingsveren van 80mm verlaging ipv 40mm. En nieuwe koplampen zitten er al in. Xenon, achterlichten, kaphoes leerverven in het zwart, achterbank zoeken in het (skai) leer. Stickers gti op de zijkant. Die zilvere stickers.
Achterklep strak maken en dan motorruimte mooi maken. Klepstotertjes vernieuwen en gelijk grote beurt en nieuwe carterpan. Genoeg toe doen nog!

Geld te weinig, teveel te doen! Haha, maar moet vanaf maandag stage lopen en hier krijg ik geen vergoeding. Dus dat is wel minder!

Gr Kaj!
Reply With Quote
Old 06-02-2010, 15:59
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Quote:
Hey Marc!

Die velgen in de pb zijn echt heel vet! Aardig klusje wel om die geheel te polijsten! Ik ben er al fan van! Binnenkort even je cilinderkop eraf trekken anders en gelijk reviseren denk?

Netjes man, dat je een originele grill heb kunnen bemachtigen! Ben benieuwd naar de plaatjes!

Lekker weer was het vorige week wel! Dus 1 keer met dak open, kon het gewoon niet laten en kan ook niet wachten tot dat het wat lekkerder weer wordt!

Wat gaan je atsjes kosten? Mijn wintervelgen opknappen is inderdaad wel een optie. Moet ze eigenlijk even een klein stukje af laten draaien omdat er een paar kleine pitjes in zitten, maar even kijken. 1 band loopt nu heel langzaam leeg tussen de velgrand en band omdat dit gezandstraald was. Dus moet ze zowiezo nog een beetje schoonschuren!

De schadevergoeding moet wel goed komen Naast het spuiten wil ik 4 verlagingsveren van 80mm verlaging ipv 40mm. En nieuwe koplampen zitten er al in. Xenon, achterlichten, kaphoes leerverven in het zwart, achterbank zoeken in het (skai) leer. Stickers gti op de zijkant. Die zilvere stickers.
Achterklep strak maken en dan motorruimte mooi maken. Klepstotertjes vernieuwen en gelijk grote beurt en nieuwe carterpan. Genoeg toe doen nog!

Geld te weinig, teveel te doen! Haha, maar moet vanaf maandag stage lopen en hier krijg ik geen vergoeding. Dus dat is wel minder!

Gr Kaj!

Thnx man, velgen worden nog wel een klus inderdaad maar gaat helemaal goed komen

Weet nog niet precies wat de atsjes moeten gaan kosten, heb je interesse dan want in dat geval moet je me maar even pb sturen

Jij bent ook aardig wat van plan, klinkt goed en ik ga je project in de gaten houden!

Gr Marc
Reply With Quote
Old 06-02-2010, 16:00
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Vandaag was het eindelijk een beetje droog en dus maar even wat foto's van de Arosa gemaakt
Hij is niet gepoetst maar het kan er mee door denk ik

Reply With Quote
Old 06-02-2010, 18:26
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Leuke arosa! Ziet er netjes uit! Vind de kleur ook lekker (H) Dit is dus je vervoer hoer ? Lage kmstand, mooie velgjes! Netjes hoor! Ik ga denk ik mijn wintervelgen helemaal strak maken. De randen polijsten en het hart is het bordeaux rood metallic of kleur vd auto!
Reply With Quote
Old 06-02-2010, 18:32
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Quote:
Leuke arosa! Ziet er netjes uit! Vind de kleur ook lekker (H) Dit is dus je vervoer hoer ? Lage kmstand, mooie velgjes! Netjes hoor! Ik ga denk ik mijn wintervelgen helemaal strak maken. De randen polijsten en het hart is het bordeaux rood metallic of kleur vd auto!

Thnx, vind het kleurtje zelf ook mooi was daar ook wel beetje naar op zoek
Jup dit is mijn daily hoertje gaat verder ook weinig meer aan veranderen, misschien nog wat audio en xenon en thats it
Ben benieuwd wat je van je wintervelgen maakt, denk dat ze helemaal super gaan staan
Reply With Quote
Old 06-02-2010, 18:38
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Sparhawk
Thnx, vind het kleurtje zelf ook mooi was daar ook wel beetje naar op zoek
Jup dit is mijn daily hoertje gaat verder ook weinig meer aan veranderen, misschien nog wat audio en xenon en thats it
Ben benieuwd wat je van je wintervelgen maakt, denk dat ze helemaal super gaan staan

Ok dan! Ja, het meeste werk moet in de cabrio gaan zitten he! Haha. Hoe is het voor de rest?

Ik zag laatst op een onderdelen shop dat ze de chrome randen vd grill ook apart verkopen! Dat wist ik niet, maar te laat voor jou!

Het zal veel werk worden, maar eerst de zomervelgen er over een maandje onder gooien en dan kan ik de andere set opknappen!
Reply With Quote
Old 06-02-2010, 19:21
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Quote:
Ok dan! Ja, het meeste werk moet in de cabrio gaan zitten he! Haha. Hoe is het voor de rest?

Ik zag laatst op een onderdelen shop dat ze de chrome randen vd grill ook apart verkopen! Dat wist ik niet, maar te laat voor jou!

Het zal veel werk worden, maar eerst de zomervelgen er over een maandje onder gooien en dan kan ik de andere set opknappen!

Arosa gekocht vanwege zuinige rijden zodat er inderdaad meer geld overblijft voor de cabrio haha
Mij met gaat het verder goed en met jou?

Ja wist al dat ze die randen los verkopen (zijn niet orgineel overigens) maar mijn grill was ook niet de mooiste dus toch gekozen voor een compleet nieuwe en met logo

Precies je kunt de hele zomer er in alle rust aan werken zodat ze er volgende zomer onder kunnen, zo zal het bij mij ook zijn
Reply With Quote
Reply

Posting Rules