|
||||
|
||||
Quote:
Hey Kaj, Blokje moet nog even nagekeken worden want hij verbruikt vrij veel olie, nog geen tijd voor gehad omdat ik vrij druk ben de laatste tijd We gaan zeker een keer meeten dit jaar! Ik heb nog geen chromen rand voor mijn grill kunnen bemachtigen, ik heb een complete orginele vw grill met chromen rand en chromen vw logo gescoord Hoofdsteunen bevallen goed en ziet er ook wat beter uit dan die er in zaten Nee in 2010 heb ik nog niet met het dakje open gereden, heb zelfs nog helemaal niet gereden in 2010 Haha jij bent net zo gek om met dit weer met dakje los te gaan rijden Heb nu een setje 13" ATS classics maar die gaan in de verkoop als ik ze opgeknapt heb, setje bbs van de foto's en 3e set staat in je pb Balen van je kromme velgen, zuur maar ach shit happens (waren de orginele velgen toch?) Vind je wintervelgen echt heel erg dik, ik zeg randje polijsten en in de zomer er onder! Had het gelezen van je ongeluk maar was nog vergeten te reageren Kloten maar gelukkig heb je de dader te pakken gekregen, nu hopen dat het goed komt met de verzekering maar dat zal vast wel Welke plannen heb jij voor komend jaar nog dan behalve overspuiten? Groeten Marc |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Marc! Die velgen in de pb zijn echt heel vet! Aardig klusje wel om die geheel te polijsten! Ik ben er al fan van! Binnenkort even je cilinderkop eraf trekken anders en gelijk reviseren denk? Netjes man, dat je een originele grill heb kunnen bemachtigen! Ben benieuwd naar de plaatjes! Lekker weer was het vorige week wel! Dus 1 keer met dak open, kon het gewoon niet laten en kan ook niet wachten tot dat het wat lekkerder weer wordt! Wat gaan je atsjes kosten? Mijn wintervelgen opknappen is inderdaad wel een optie. Moet ze eigenlijk even een klein stukje af laten draaien omdat er een paar kleine pitjes in zitten, maar even kijken. 1 band loopt nu heel langzaam leeg tussen de velgrand en band omdat dit gezandstraald was. Dus moet ze zowiezo nog een beetje schoonschuren! De schadevergoeding moet wel goed komen Naast het spuiten wil ik 4 verlagingsveren van 80mm verlaging ipv 40mm. En nieuwe koplampen zitten er al in. Xenon, achterlichten, kaphoes leerverven in het zwart, achterbank zoeken in het (skai) leer. Stickers gti op de zijkant. Die zilvere stickers. Achterklep strak maken en dan motorruimte mooi maken. Klepstotertjes vernieuwen en gelijk grote beurt en nieuwe carterpan. Genoeg toe doen nog! Geld te weinig, teveel te doen! Haha, maar moet vanaf maandag stage lopen en hier krijg ik geen vergoeding. Dus dat is wel minder! Gr Kaj! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx man, velgen worden nog wel een klus inderdaad maar gaat helemaal goed komen Weet nog niet precies wat de atsjes moeten gaan kosten, heb je interesse dan want in dat geval moet je me maar even pb sturen Jij bent ook aardig wat van plan, klinkt goed en ik ga je project in de gaten houden! Gr Marc |
|
||||
|
||||
Vandaag was het eindelijk een beetje droog en dus maar even wat foto's van de Arosa gemaakt
Hij is niet gepoetst maar het kan er mee door denk ik |
|
|||
|
|||
Leuke arosa! Ziet er netjes uit! Vind de kleur ook lekker (H) Dit is dus je vervoer hoer ? Lage kmstand, mooie velgjes! Netjes hoor! Ik ga denk ik mijn wintervelgen helemaal strak maken. De randen polijsten en het hart is het bordeaux rood metallic of kleur vd auto!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx, vind het kleurtje zelf ook mooi was daar ook wel beetje naar op zoek Jup dit is mijn daily hoertje gaat verder ook weinig meer aan veranderen, misschien nog wat audio en xenon en thats it Ben benieuwd wat je van je wintervelgen maakt, denk dat ze helemaal super gaan staan |
|
|||
|
|||
Quote:
Ok dan! Ja, het meeste werk moet in de cabrio gaan zitten he! Haha. Hoe is het voor de rest? Ik zag laatst op een onderdelen shop dat ze de chrome randen vd grill ook apart verkopen! Dat wist ik niet, maar te laat voor jou! Het zal veel werk worden, maar eerst de zomervelgen er over een maandje onder gooien en dan kan ik de andere set opknappen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Arosa gekocht vanwege zuinige rijden zodat er inderdaad meer geld overblijft voor de cabrio haha Mij met gaat het verder goed en met jou? Ja wist al dat ze die randen los verkopen (zijn niet orgineel overigens) maar mijn grill was ook niet de mooiste dus toch gekozen voor een compleet nieuwe en met logo Precies je kunt de hele zomer er in alle rust aan werken zodat ze er volgende zomer onder kunnen, zo zal het bij mij ook zijn |