|
|||
|
|||
Afstandsbedieningen
Ik heb de 2 en 3 knops variant afstandsbediening. Je weet wel, waar dat chromen sleutelringetje van afbreekt!
het is gewoon de originele behuizing, geen immitatie. voor een fractie van de prijs van een nieuwe ab bij de dealer, deze kost zo 75 euro incl inleren. Bij deze afstandsbediening zet je alleen het binnen werk over en ben je voor € 15 p/s incl verzenden klaar!! ik heb even de foto's gelinkt; http://fotos.marktplaats.com/kopen/...iLQ9h6v0w==.jpg http://fotos.marktplaats.com/kopen/...fga6wbJmQ==.jpg Voor interesse graag even mailen of bellen. Groeten! Patrick 0628127694 kfreak84@hotmail.com Last edited by kfreak84 : 07-02-2010 at 15:42. |
|
||||
|
||||
Zou hier ook even de prijs er bij zetten, moet namelijk volgens de regels.
Geen idee wat dit bij de dealer kost, maar voor 15 euro krijg je daar maar verdomd weinig, dus denk dat dit best wel aantrekkelijk is voor veel mensen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
zijn dit orginele behuizingen die je af fabriek ook krijgt of imitatie,kan het in de advertentie niet echt duidelijk vinden namelijk
|
|
|||
|
|||
advertentie aangepast, dit is de originele behuizing..
|
|
|||
|
|||
ik heb wel interesse, voor mn touran 3 knops!
mvg Randy |
|
|||
|
|||
heeft niemand een afgekauwde/versleten sleutel hier?
|
|
||||
|
||||
Ik heb er 2, beide zonder dat haakje.. kan m'n sleutels er dus niet aanhangen, best irritant.
Maar hoe werkt dit dan.. gewoon je sleutel 'openbreken' en dat nieuwe omhulsel er weer omklikken?
|
|||
|
|||
inderdaad, daar komt het op neer, je zet het binnenwerk over. bij mij op het werk heb ik er ook al diverse gedaan, zonder problemen!! en je zit niet met een afstandsbediening wat je moet inleren.
Trouwens; mochten mensen het allemaal niet vertrouwen, ik ben er op de midwintermeet ook. maar neem dan wel even contact met me op... Last edited by kfreak84 : 12-02-2010 at 22:23. |