|
||||
|
||||
Nog geen nieuwe plaatjes?
|
||||
|
||||
ben ook benieuwd ! ziet er veelbelovend uit..
|
||||
|
||||
Quote:
Die komen eraan moet nog even tijd vinden om wat te uploaden de losse delen staan nu in de grondlak dus al weer een hele stap vooruit |
|
|||
|
|||
Goed bezig Roy, ben heel benieuwd naar het eind resultaat
|
||||
|
||||
hierbij weer even een kleine foto udate
de losse delen staan dus in de grondlak |
|
||||
|
||||
ooh lekker,dat schiet ook op zie ik.
ziet er weer piekfijn uit, nu duurt het opbouwen ook niet lang meer. gr pieter |
|
||||
|
||||
Ik hop het niet pieter maar dan moet eerst de auto van de spuiter wel klaar zijn anders heb ik geen plek in de schuur
|
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit! Ik zit ongeveer in het zelfde stadium, alleen mijn body is nog niet gespoten. Waarom heb je eigenlijk niet je kofferruimte opnieuw meegespoten?
Het ziet er iedergeval piekfijn uit daar! Succes met de opbouw |
|
||||
|
||||
Quote:
anders komen we een dagje sleutelen dan zit hij zo weer in elkaar hoor er zit niet zo veel spul in een golf 2 in vergelijking met mijn a6 avant want daar word je gek van en het meeste moet ik ook nog laten doen met want alles gaat met de computer in dat hok. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
de binnenkant van het achterpaneel is opnieuw gespoten omdat dat in het zicht zit, is tegelijk met de motorruimte gedaan maar heb er geen foto van geplaatst maar is dus wel gedaan. Last edited by Roy-16VT : 25-01-2010 at 21:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt maar ik heb de tijd dit seizoen word er nog niet mee gereden want er moeten nog enkele tijdrovende en redelijk prijzige dingen aan gebeuren. dus daar heb ik iets langer tijd voor nodig |
|
||||
|
||||
Quote:
De bumpers en omlijsting moet ook nog gedaan worden, en daar gaat ook nog wel ff tijd in zitten |
|
|||
|
|||
net ef alle 20 pagina's bekeke..
Wat ben jij goed bezig met je Golf!
|
||||
|
||||
Wordt dit ding nou voor de 2e keer in 2 jaar gespoten?
|
||||
|
||||
Quote:
Hij was alleen onder de kap gespoten. maar dat was toen ff snel voor het wat laten lijken en had toen de motor er toch uit. nu is alles gecleaned en word/is ie dus helemaal van voor naar achter over gespoten. |
|
||||
|
||||
Quote:
dank je |
|
||||
|
||||
He Roy,
Bedankt voor het welkom, ik wist dat je bezig was met de golf maar niet op deze manier. Zou te zien zal er dit keer ook niets op aan te merken zijn! Kom binnen kort wel langs ff buurten. Had Hugo ook om een gunst gevraagd dus we zullen elkaar dan wel spreken. Laterzzz |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal vast wel goedkomen en anders waai je maar eens ff langs om een bakkie, en yja wat de golf betreft nu maar eens even een keer een redelijk grondige aanpak. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Roy.
|
||||
|
||||
Quote:
dank je jonge de losse delen zitten inmiddels ook in kleur en zijn aangebouwd. sorry voor de beroerde foto maar de lens was niet helemaal schoon |