|
||||
|
||||
Geen dank misschien ook ooit nog maar eens ergens
|
||||
|
||||
ben ook bezig met een ontwerp, gebaseerd op maori
begonnen door m'n ouwe de omtrek van me boven arm neer te late zette op papier en aan het schetse geslagen, ontwerp ben ik begonnen op mijn 18de ben in middels al weer aantal maande 19 en hij is nog steeds niet af, mijn naam zit er in verwerkt en sterren beeld ( John & Kreeft ) maybe eind 2010 als doel zetten geen gehaast in iedergeval.. |
|
||||
|
||||
1e sessie
2e sessie 3e en 4e sessie moeten nog komen alles freestyle laten zetten gewoon uit de losse pols laten tekenen Last edited by smotz : 18-12-2009 at 18:23. |
|
|||
|
|||
hier die van mij
hij is nog niet helemaal klaar |
|
||||
|
||||
Wat vinden jullie van mijn tattoo?
|
||||
|
||||
Moet je dit zien
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn tattoo
|
|
|||
|
|||
mijnes....
|
|
||||
|
||||
Quote:
waar heb je die laten zetten ? veenendaal ? |
|
|||
|
|||
Jolanda heeft ook sindskort een tattoo.
En natuurlijk de naam van onze kleine.
|
|||
|
|||
Vandaag weer geweest om alles dicht te maken. |
|
||||
|
||||
Die hierboven is echt vet!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, Fu-tattoo Helmond moet nog terug om m bij te laten werken, miss nog een achtergrond erbij
|
|
||||
|
||||
foutje
Last edited by smotz : 18-09-2010 at 15:29. |
|
||||
|
||||
ik wil me ook weer laten prikken.wil graag een golf mk2 voor/zijaanzicht laten zetten,maar hoe kun je aan zo'n ontwerpje komen?
iemand tips oid?
|
|||
|
|||
Quote:
voorbeeld misschien.... en dan door Hans in Luttelgeest ff laten tekenen Gerben.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt er aan wat je wilt. Weet zelf niet meer van tattoos af dan dat ik op discovery channel heb gezien en zelf wat onderzoek naar had gedaan ooit maar voor zo ver ik weet kan je of met een foto aan komen van een zij aanzicht en kunnen zij het over trekken of iets dergelijks of je zou een vector kunnen maken van een golf 2 zij aanzicht / voor aanzicht foto.(vector voorbeeld nog 1 ) Of je kan natuurlijk gewoon ergens een ontwerp vinden op google of weet ik veel wat en dat kiezen maar ik neem aan dat je dat niet wilt zou zelf ooit wel eens zo'n polynesian tattoo willen, zo'n echte die ook een verhaal verteld ala: Last edited by C1Rob : 15-04-2011 at 21:37. |
|
||||
|
||||
hmmm,okay,ik snap het...
heb me totnogtoe met zelfgevonden tekeningen laten prikken,maar iemand moet nu dus eerst een tekening maken. edit;ik zie het al robbert kan me verder helpen laatste heb ik ook vanaf zo'n [vector dus] plaatje laten zetten.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 15-04-2011 at 21:33. |
|
||||
|
||||
Zoiets dus.
En op de andere arm staat dit.