|
||||
|
||||
Mijn excuus... Den Haag, inclusief Jan Pjotr Balkenende, spreekt het woord van het volk dat zij vertegenwoordigd. Ze zitten niet in de Kamer om zichzelf en vriendjes te verrijken, en komen niet om de haverklap met de meest idiote wetswijsigingen, referendums, besluiten, uitspraken, debatten, etc.
Het zijn integere mensen die zich te allen tijde laten aanspreken op de kleine hoeveelheid fouten die ze maken. En ook nu laten ze weer duidelijk merken dat ze er voor ons zijn: "als uit de enquete van de ANWB blijkt, dat het volk dat wij vertegenwoordigen, tegen deze nieuwe wetgeving is, kan het volk de tyfus krijgen. Want wij doen toch wat wij leuk vinden, en niemand die ons iets kan maken! " Immers, Maurice de Hond zei een maand geleden al dat ik vóór was, dus ik zal mijn eigen mening wel verkeerd hebben gehad. Jaap, je weet toch dat ik gewoon altijd principiëel tegen Den Haag ben. Toen ik een paar maanden geleden zei dat die nieuwe regeling mbt het omkeuren van auto's waarschijnlijk niet lang in ons voordeel zou werken, was ik ook gek. Nu schijt opeens iedereen zich via 16 kleppen in de broek, omdat ze hun projectje niet afkrijgen voor komende week maandag, want dan wordt de hele boel misschien weer omgegooid.
|
||||
|
||||
ook maar even ingevuld Hoop dat het allemaal niet doorgaat !
|
|||
|
|||
Quote:
je neemt de woorden uit me mond... ik blijf die oude vw rijden hoe dan ook, maar als het moet betekent dat wel dat het misschien niet meer in nederland gebeurd.. Er is niemand die ooit zo een achterlijk kastje in mijn vw's zal inbouwen... al zouden alle kosten vergoed worden zou ik het niet doen. ze zijn daar in den haag.. |