|
|||
|
|||
iefke123
hooi luitjes
ik ben ivo ik heb nu ongeveer een maandje een donker blauwe vw polo 6n1 van '95. ik ben nog aan het kijken wat ik ermee ga doen. ik heb mijn nissan micra verkocht daar had ik een klein beetje aan geknutseld:P had er een universele uitlaat opgezet en een nieuwe radio enzo ingebouwd met speakers en een subwoofer en aan de buitenkant van de auto wat gestickerd enzo ma ben voor de rest niet zo heel handig met die dingen. ik hoop dat ik hier handige tips en inspiratie kan krijgen. gr ivo |
|
|||
|
|||
hoi welkom
zo een polo kunde echt dik maken heeft niet veel nodig om mee te starten een dikke velg en een verlaging en in de toekomst kunde nog wat logo's wegwerken en hier en daar wel cleanen zal eens loeren achter een deftige foto wat ik nog heb van ene van vroeger |
|
||||
|
||||
Welkom op dit forum,en we zij dol op foto's hier!
|
|
|||
|
|||
ey koenty
lijkt me wel leuk om wat foto's te zien van wat ik eventueel met me auto kan gaan doen. heb er alleen niet zo veel verstand van ma hoop dat ik het hier wel allemaal leer:P |
|
||||
|
||||
foto's zeggen meer dan 1000...