![]() |
|
||||
|
||||
![]() sinds 12 januari 2010 ben ik trotse eigenaar van een passat 1.8i bjr 1996 met 45.000 echte km
![]() sinds dan zijn er al enkele veranderingen gebeurd zoals 17" velgen met 185/35/17 ns2 nankang banden ta technics schroefkit angel eyes enbleemloze grill ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by stefkes_rules : 24-01-2010 at 14:44. |
|
||||
|
||||
![]() welkom
![]() passat is echt vet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Passat ziet er nice uit ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie passat, je hebt nog best wat ruimte over met die 17 duimers.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de carter hangt nu op 3cm van de grond ![]() ik ga deze afstand houden zo want doe elke dag 85km ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie passat
maar hoe ben je te spreken over de schroefset?? is deze heel stug? ik zoek namelijk zelf een set voor mijn b4 variant gr ronnie |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor deze passat reed ik met een vento op v-maxx ..die was ook helemaal op het laagste maar been hard nu op de passat steekt een ta_technics op zijn laagste en comfort valt heel goe mee ...zelfs met de 185/35 banden de schroefkit het ik 245€ nieuw betaalt met alles bij en drie jaar garantie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blits ding!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blijft gaaf zo'n grote broer van de Vento, zeker met deze set-up!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke dan ga ik kijken waar ik die kan kopen waar komt die van jou vandaan? alvast bedankt gr ronnie |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb mijn gekocht bij hottuning http://www.hottuning.eu/ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks ...de vorige was een vento maar dit is toch een hele andere auto hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() welkom,
Leuke Passat zo!! keep up the good work en die vento mocht er ook zeker wezen strakke bak Gr |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|