#401
|
||||
|
||||
Je bent gek
Nee, helemaal top. Word allemaal erg gelikt zo! |
#402
|
||||
|
||||
Gaaf idee! Ik had eerst het idee om de oliekoeler voor op de auto te monteren, maar nou zat ik laatst te kijken naar de ruimte ónder de kattenbak (naast de versnellingsbak in principe). Ruimte genoeg en veel makkelijker te bereiken
Wat jij nu doet is wel wat extremer
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#403
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoor het vaker
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#404
|
||||
|
||||
Quote:
Voordat ik aan "de grote verbouwing" begon had ik hem links naast de bak hangen, een beetje schuin en behoorlijk laag, dit werkte prima. helaas past het daar niet meer en wilde ik hem niet heeeelmaal naar voren brengen, vandaar deze oplossing. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#405
|
||||
|
||||
Wauw, dat is inderdaad wel mooi plaatwerk zeg...
__________________
Gonna Mis'ha... |
#406
|
||||
|
||||
Gisteren weer verder gegaan met de ruimte voor de oliekoeler, de nieuwe oliekoeler plaats vind ik nog steeds een prima idee, maar toen ik het plaatwerk op maat ging maken had ik toch mijn bedenkingen
Ik heb nu al het plaatwerk op zijn plaats gehecht, en om een idee te krijgen hoe het eruit gaat zien, heb ik alles even in één kleur gespoten. ik weet nog steeds niet zeker wat ik er van moet vinden, maar omdat er een hele mooie ruimte onder de bodem is ontstaan, zet ik door. Alle naden ga ik vanaf de onderkant aflassen en aan de bovenkant zet ik het strak met tin/lood zodat uiteindelijk alles netjes in hoogglans zwart gespoten kan worden. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#407
|
||||
|
||||
Ik vind het wle een fraaie oplossing!
Kleine kans dat je anders iets deed met die ruimte onder je achterbank (als die r in zou gaan?!).
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#408
|
||||
|
||||
Quote:
Dat komt omdat je in je hoof nog teveel aan "orgineel" en "zonde om te verneuken" denkt
__________________
Alain Quote:
Last edited by Area51 : 21-01-2010 at 08:38. |
#409
|
|||
|
|||
idd en je kan altijd deze bodemplaat ook weer vervangen voor zon dutch orange gevallleke
|
#410
|
||||
|
||||
Quote:
Dat station ben ik a lang voorrbij Alain maar ik had idd problemen met het vervangen van de originele bodemplaat. Momenteel hoeft het niet meer origineel te zijn zolang het eindresultaat maar origineel oogt Paul. PS gisteren al weer een jaartje apk op de polo gekregen
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#411
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het zelf ook een mooie oplossing, maar als je die boggel ziet zitten Achterbank komt er niet in, alles komt in het zicht en moet er netjes en strak uitzien (hoogglans zwart). Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#412
|
||||
|
||||
Om het hulpstuurhuis wat extra stevigheid te geven, had ik destijds een verstevigingsplaatje tegen het bevestigingspunt gelast.
Bij nader inzien vond ik dit toch niet mooi :? (wie ziet dat nou ) Das al weer een heel stuk beter, het oog wil ook wat Toen het chassis omgedraaid, zodat ik de oliekoeler bak/kuil (aka boggel ) van onder kon aflassen. En dit is ongeveer wat het moet worden. Hier staat de koeler er behoorlijk scheef in zodat er goede flow is, en er komt niets onder de auto uit. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#413
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit!
|
#414
|
||||
|
||||
Weer met de boggel bezig geweest
Alle lassen nagelopen en gedeeltelijk weggeslepen, bevestigings steunen gemaakt en gelast, en natuurlijk de koeler even gemonteerd. Verder heel de bodem nog even nagelopen, op verschillende plaatsen de rand netjes gericht en uitgdeukt, een heeeeel klein rot stukje gerepareerd en de gaten, die ontstaan waren door het verwijderen van de kriksteun, dicht gelast. Ook nog even de onderkant van het "schakelstang lagerbushuis" dichtgelast, ik denk dat de onderkant definitief klaar is Ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat het onderstel mannelijk is.....Klein geschapen, maar wel mannelijk Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#415
|
||||
|
||||
Nadat ik vandaag de oiliekoeler opnieuw heb opgehangen (hing een beetje scheef ) en nog wat dingetjes aan de boggel had afgewerkt, ben ik begonnen aande verstelbare bakophanging.
Momenteel zit het met een paar hechtjes vast, maar het komt al aardig in de richting. Verder heb ik vandaag nog wat tijd gevonden om de "Emergency" stop knop te graveren Valt nog niet mee om uit de losse hand op een bol oppervlak te graveren Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#416
|
||||
|
||||
Leuk detail!
|
#417
|
||||
|
||||
Quote:
It's all in the details.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#418
|
||||
|
||||
Helaas niet echt opgeschoten gisteren.
Eerst even de "oh shit" knop gemonteerd. Hierna verder gegaan met de versnellingsbak ophanging, en ook weer afgebroken Ik was alles behalve tevreden over mijn werk, volgende poging hoop ik het beter te doen. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#419
|
||||
|
||||
Vandaag weer lekker aan het rommelen geweest.
Eerst de beugels die tegen de draagarmen gemonteerd worden, om de schuine stand van de coilovers mogelijk te maken, afgewerkt. Daarna nieuwe lager in de coilovers geplaatst en alles weer eens gmonteerd. Hier nog een paar sfeer foto's, zelf vind ik het er wel dik uitzien 8) De uniball scharnieren (op de torsiestaaf plaats) gaan ook weer aangepast worden, bij nader inzien denk ik dat M14 toch wat klein (zwak) is. Ik heb nu speciale M18 uniballs en twee verstellers van speciaal staal (links/rechts windingen) onderweg. Aan de binnenkant van de platen waar de uniballs op bevestigd zitten, las ik een stukje buis met daar omheen een urethaan bus (passend in de torsiebuis) zodat alles nog wat meer stevigheid heeft. Paul
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#420
|
||||
|
||||
Dus........geen mechanische handrem meer. da's allemaal overbodig gewicht :mrgreen:
Omdat ook het Porsche voorterrein 2,5" smaller is gemaakt (2,5" smaller dan de originele kever spoorbreedte) Moest ook de stabilisator aangepast worden. Ik dacht laat ik het eens proberen, ik heb hem toch liggen Door dat de hoeken nu kleiner zijn geworden, moet ik wel het lengte verschil nog compenseren met de speciale satabilisator inkort haakse slijper Paul
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |