#1
|
||||
|
||||
Geventileerde achterRemschijfen Golf 1 (Foto's)
|
#2
|
|||
|
|||
En heb je toevallig een link naar waar dit alles te koop staat?
|
#3
|
||||
|
||||
wel jammer dat t 5-gaats is en er niet gelijk stalen omvlochten leidingen bijzitten.
maar inderdaad, linkje? |
#4
|
||||
|
||||
zal even zoeken nog waar ik het gevonden heb.
Last edited by golfcabriolet : 19-01-2010 at 10:40. |
#5
|
||||
|
||||
is dit niet van een golf 4?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Die laatste foto is denk ik gewoon een voorbeeld foto, de set er boven is wel 4 gaats...
__________________
VWCulture.nl
|
#7
|
||||
|
||||
Is dat niet een trommelrem die ze hebben afgedraaid en daar een remschijf op?
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
idd, overheen gezien |
#9
|
|||
|
|||
Ja idd daar lijkt het mij ook op Andre,dat het afgedraaide trommels zijn gebruikt en wat is nu hiervan precies het nut om de achterschijven geventileerd te maken? In mijn ogen niet noodzakelijk alleen uit optisch oogpunt of?
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
noodzakelijk is het niet inderdaad, het geheel ziet er verder wel netjes uit overigens |
#11
|
||||
|
||||
dit lijkt op een remsysteem van een golf 4 deze heeft nl. de schijven los van de wiellagers en het oude syteeem heeft de lagers in de schijf geperst. nou hoef je niet de lagers en de schijf tegelijk hoeft te vervangen.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#12
|
|||
|
|||
Maar golf mk4 is 5 gaats onderstel , en je ziet ze ook met 4 gaats.
Maar ga nu wel even kijken of ik het niet kan laten omboren, moet wel even weten waar die schijfen vanaf komen, en of die beugels die hun extra hebben gemonteerd ook los te bestellen zijn. |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
4x100 naar 5x100 op 1 naaf kan niet. (althans niet zo 123) Golf5 naaf naar golf 2 heb ik al eens gedaan voor iemand. Wat er op de foto te zien is is geen golf 4 die heeft geen 191-501-xxx bestelnummer |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ze daarmee bereikt hebben is dat ze een heel eenvoudige rembracket kunnen maken. De oude trommelrem geeft offsett tov de remklauw. |
#15
|
|||
|
|||
Ja dat begrijp ik wel zo maken wij op deze manier onder onze buggy (kever dus) ook schijfremmen ook dmv een trommel afdraaien en dan idd simpele adapters maken voor remklauw en ook dus simpele schijven te gebruiken waar geen lagers inhoeven. Maar het nut dus om hem geventileerd uit te voeren begrijp ik op de achteras niet helemaal.
|
#16
|
||||
|
||||
Nee precies, die achterschijven bij een Golf 1 krijg je toch haast niet warm! Laat staan met geventileerde schijven.
__________________
Golf 1 GTI '83 Alpinweiss Golf 1 1100 '83 |
#17
|
|||
|
|||
hoi hebben julie wat meer info over schuifremmen achter en over de afgedraaide trommels ik ben ook van plan om schijven te steken van achteren
alvast bedankt greetz steven |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
Het oog wil ook wat he. Dat is gewoon de reden. Het lijkt mooi. |