|
|||
|
|||
Quote:
nog even de puntjes op de i dan wordt het wel een 8
|
|||
|
|||
likut goed pieter we komme nog wol een keer del om een bakje (bier) uh ik bedoel koffie. gr. lyts jongkje ut de heide . ps nim ik wobg60 ek wol even mey.
|
|
||||
|
||||
zijn er nog nieuwe vorderingen??? of foto's!!
|
|
||||
|
||||
Zo dan daar zijn we weer met wat nieuwe updates en vorderingen van de golf.
Afgelopen woensdag de auto opgehaald en weer thuis op zijn vaste plek gezet om verder af te bouwen. Donderdag middag begonnen met het intrekken van de ramen en nog wat ander klein spul. deur afgehangen klep,motorkap en andere delen behalve de rechterdeur want die lag nog op de richtbank he toen kwamen we er achter dat we een verkeerde schroefset hadden gekregen dus het leek nu wel een country ha.ha ,dat is inmiddels ook weer opgelost nu zijn we binnen begonnen met de interieur delen begonnen want de motor is nog niet binnen die kon ik volgende week zaterdag ophalen bij het tunning bedrijf. zo nu weer genoeg gel..ld eerst fotos. altijd handig zon molle voor allerlei han en span diensten hier de beruchte deur wij vragen ons af of dit wel laag genoeg is Last edited by monark : 19-01-2010 at 17:37. |
|
||||
|
||||
zow ziet er allemaal netjes uit. mooi schuur heb je zeg,met zoon tweekolomer erin
Ben benieuwd naar het eindreseltaat.Maar die zal wel goed komen |
|
||||
|
||||
zeer mooie rallye! succes met je opbouw..
|
||||
|
||||
ziet er goed uit pieter, kom wel weer eens om een bakje....
|
|
||||
|
||||
dankje voor de goede reacties en we gaan gewoon door met hobbyen.
groetjes pieter. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee niet laag genoeg, moet nog lager |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zo dat gaat weer de goede kant op
en ja kan nog wel wat lager
|
|||
|
|||
Heel mooi geworden.
Ga je geen nieuwe rubbers plaatsen bij je raam?? Beetje tekort zo te zien. Zonde als je dat zo zou laten. |
|
||||
|
||||
hij is maar aan een kant te te kort hoor
nee dat komt goed hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
Anders mag je van de week wel even langs komen heb nog een potje Rekium te staan, is het zo op gelost. ziet er verders echt goed uit pieter ben benieuwd straks in real live |
|
||||
|
||||
heb maar niet te hoge verwachtingen roy dan kan het nooit tegenvallen he
|
|
||||
|
||||
Blijf posten die pics!! Ziet er goed uit.
|
|||
|
|||
rallye
He Pieter
De auto stond er vanmiddag goed bij!!... Word helemaal Top.. gr |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit man!
Komt vast goed voor de vag meeting in leeuwarden! Ben benieuwd wat het wordt met de velgen en de verlaging! ik hou het in de gaten! |
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit pieter
|
|||
|
|||
|