|
||||
|
||||
VERKOCHT Golf III Variant 1998 LPG-G3
Onze daily wil ik vervangen voor een nieuwere auto.
Dus deze gaat er helaas uit: Model: Golf 3 Variant Bouwjaar: 16-6-1998 (bij Karmann gebouwd!) Motor: 1.8i 66kw 90pk LPG G3 (onderbouw) Kleur: Canyonred pareleffect Kilometerstand: ca 305.000km VERKOCHT Last edited by EdR : 16-01-2010 at 17:28. Reason: Verkocht |
|
||||
|
||||
goed bod is welkom
|
|
||||
|
||||
evt ook inruil??
erg mooie auto..!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb al iets anders op het oog, dus in principe geen inruil svp. Maar ben wel nieuwsgierig wat je in gedachten had? Dank voor het compliment! Ik vind vooral de velgen zó goed erbij passen. |
|
||||
|
||||
upje |
|
||||
|
||||
mails beantwoord, en up naar pagina 1
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Stond deze Variant ±1,5 jaar geleden niet te koop bij Bolku? Ik word er iig weer net zo hebberig van
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, ik kon m toen ook niet weerstaan. onderhoud tussen de ca 200 en 290dkm is door Bolku gedaan iig Update: per vandaag nieuwe accu |
|
|||
|
|||
Ik ga toch nog eens overleggen met de misses. We hebben nu een zelfde variant alleen dan wat minder mooi en zonder lpg.. vooral dat laatste lijkt me erg fijn. Merk je veel verschil met het lopen op LPG in vergelijking met benzine?
Waar staat deze auto? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jens, de auto staat in Amersfoort. Ik rij voornamelijk op LPG, daar loopt de auto echt prima op. Verschil met benzine merk ik eigenlijk niet. (auto wordt normaal gereden en niet doorgetrapt). Verschil met airco aan of uit voel je beter. NB: Overigens heb ik zaterdag een kijker. groet Edwin |
|
||||
|
||||
Auto is vandaag 16-1 verkocht
allemaal bedankt voor de interesse groet Edwin |