|
|||
|
|||
Golf 3 1.4 CL nette staat
Hierbij bied ik mijn Golf 3 1.4 CL aan, het is een 44KW uitvoering.
De reden hiervan is dat ik toch iets snellers wil, met wat meer luxe. Deze auto heb ik nog niet zo gek lang in mijn bezit en heb diverse dingen vervangen omdat dit gewoon nodig was. Oliedruksensor Nieuwe Valvoline olie ( 10w40 ) incl oliefilter Brandstoffilter Nieuwe koppelingskabel Over recente onderhouds is mij niks bekend, maar heb een garage een visuele inspectie laten uitvoeren en wist mij te vertellen dat de distributie voorlopig niet aan de orde is wat alleen maar voordelig is. Wel zitten de onderhoudsboekjes erbij en zijn netjes afgestempeld tot vorig jaar. Er is in de auto niet gerookt, ook door de vorige eigenaar niet. De hemel is spierwit, geen nicotinevlekken of andere vlekken. Ik ben de tweede eigenaar van deze auto. Bekleding ziet er ook keurig uit voor zijn leeftijd, geen slijtage plekken of uitgelubberde wangen van de stoelen of gaatjes. Alle elektra werkt naar behoren, opbergvak in dashboard werkt het slot ook van. Momenteel staat de kilometerstand op 135.xxx en kan nog makkelijk meer kilometers draaien. De auto kan worden verkocht met of zonder de BBS RZ velgen, met z.g.a.n. banden, 15’’ Ook zit er onder de auto gemonteerd, een Weitec schroefset GT(N). De set is niet stug en bied voldoende comfort. Vraagprijs met stalen 13'' velgen + wieldoppen €1200,- Vraagprijs met velgen €1400,- De auto is te bezichtigen in Spijkenisse, wat zo’n 10 min van Rotterdam afgelegen ligt. Sticker op achteruit kan ik zo verwijderen overigens. Voor vragen kan je me PMe Last edited by JOEY88 : 31-12-2009 at 15:33. |
|
|||
|
|||
Evt. mogelijk om standaard schokbrekers te monteren, mocht iemand hier interesse in hebben.
|
|
|||
|
|||
Ook zit er een hagelnieuwe accu in.
Vervaldatum APK: 02-08-2010 Last edited by Tjaap : 01-01-2010 at 15:58. |
|
|||
|
|||
Ik heb interesse naar je auto met schroefset en bbs. Ik heb je ook een pm gestuurd
|
|
||||
|
||||
Heb je de auto nog?