|
||||
|
||||
Zo heb ik er ook een paar aan de telefoon gehad..
Vraag 1; jij hebt een fiat panda (met alle opties) uit 2006 te koop? Antwoord: Ja Vraag 2: Doe eens een scherpe prijs Antwoord: Die staat er toch bij? (vraagprijs?) Vraag3: ja maar.... Ik kan voor hetzelfde geld een al cheapo allerkaalste panda bij de dealer krijgen als ik een auto inruil met slooppremie en een ecokorting krijg.. Antwoord: Dan moet je dat maar doen. Vraag4: doe je hem niet voor €xxx (2000,- minder dan de vraagprijs ) weg? Antwoord : DOEIII!!!!!!! Einde gesprek Het is meestal zo dat iemand die de auto echt wil hebben niet over de telefoon/mail begint te emmeren, maar direct een afspraak maakt. Zo doe ik het iig wel
|
||||
|
||||
Wat moet je me een Panda?
|
||||
|
||||
Rijden.
EDIT: Comfortabel en zuinig rijden zonder enige vorm van onderhoud (dat hoeft pas bij 45.000km weer)
|
|||
|
|||
Quote:
Verkopen! Vanmiddag, dat je met je lekke band over het fietspad loopt, en zo'n verneukte politie agent die in zijn seat cordoba met flitsapparatuur je uit gaat zitten lachen! wilde eigenlijk vragen of hij me misschien naar huis wilde brengen, maar ben verderop verkeer gaan waarschuwen, zodat die stumpert niks meer te flitsen had...
|
||||
|
||||
Quote:
Je dood schamen.. Quote:
goed bezig! ik erger me aan mensen die Chips zeggen ipv Shit. |
|
||||
|
||||
Dat de volgende dingen NIET waar zijn...
Dat je bij agenten niet mag kleven. Dat de coppers zich aan de regels houden. Dat politie op de weg ervoor zorgt dat automobilisten zich nog een beetje kunnen gedragen. Dat het gezag ook respect krijgt. Vanochtend een paar auto's achter een politiebusje de snelweg op gedraaid in Geleen. Snor gaat meteen naar de linker baan, zonder ook maar een auto op de rechter baan voor hem te zien. Geen richting aan, en 'n paar minuten later precies tussen twee bumperklevende vrachtwagens weer d'r tussen duwen. Knipperlicht naar rechts scheen ook kapot te zijn, want weer gaf meneer Pet geen richting aan. Daarna gaat ie er weer vandoor, om even later weer naar de linker baan te vliegen met 'n achterlijke ruk aan 't stuur. Die gast was meer bijziend dan 'n mol, of straalbezopen. Schuin achter een auto gaan hangen, en gas los. Twee auto's achter oom Agent willen een beetje doorrijden, en gaan bij elkaar en het witte busje met de blauwe race strepen naar lieve lust kleven. Politiebusje gaat 'n km of tien later eindelijk naar rechts, en de twee klevers schieten voorbij. Busje met de ambtenaren wil even later weer naar links gaan, en geeft dit keer wel de richting aan. Net als ie weer zo'n compleet gestoorde ruk aan het stuur geeft komt er een dikke 7-serie aanvliegen met een snelheid waar Schumacher zich tijdens de GP van Hockenheim nog niet voor zou schamen, en het busje met agenten kan nog net op tijd volle vaart terug naar de rechter baan schieten. Vervolgens nemen ze de afslag bij de Ikea in Heerlen, om verder de wegpiraat uit te hangen en andere mongolen hun gang te laten gaan. Politie, dankuwel, dankzij jullie voel ik me weer veilig op de openbare wegen in 's land.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 07-01-2010 at 18:51. |
|
||||
|
||||
Ik erger me behoorlijk aan mensen die niet de vragen die ik via email heb gesteld, netjes ALLEMAAL beantwoorden. (MP of speurders)
En nee, ik stel geen 20 vragen. Oh en mensen die zeuven en ootoo zeggen ipv zeven en auto.
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry |
|
||||
|
||||
Quote:
Of zzzzezzzenzzzzzezzzztig en zzzzevenenzzzzeventig, met heel zachte Z en V. En dat komende van een Limburger met zachte G, wil wat zeggen.
|
||||
|
||||
ik heb nog steeds een hekel aan mensen die overdreven voorzichtig rijden
zat er laatst achter eentje die fucking 30 reed op een *schone* afrit, omdat het vroor en er even verderop, ergens in de berm, een centimetertje sneeuw lag
|
||||
|
||||
Quote:
Vanochtend scheurde ik ook met een waanzinnige snelheid van 30kmh over de snelweg achter een wit busje van carrent. Goddomme, bijna 'n half uur te laat op 't werk. Inhalen ging niet omdat de rechter weghelft afgesloten was vanwege "schade aan het wegdek door opdooi".
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat maak ik hier ook vaak mee, schone weg. 80Kmh weg, en rijden we dan met 30. Maar ik wil binnenkort bij de dealer voor m'n mk2 een originele politie uitrusting bestelllen. Zwaailamp en sirene's aan
|
||||
|
||||
Quote:
Bestel je gewoon een Amerikaanse taxi-uitrusting. Bullbar d'r op en rechtdoor!
|
||||
|
||||
Ik ga even in edgar kijken
|
||||
|
||||
Mensen met kapotte verlichting op straat... ik sein altijd naar die mafketels, zouden ze iets doorhebben?
zouden ze op straat voor hun auto niet zien dat ie stuk is? zouden ze niet bij t parkeren op de auto voor hun in t schijnsel opmerken dat er iets mis is? ergeren zij zich bijvoorbeeld niet aan tegenliggers met verrotte verlichting?? of zien zij dat überhaupt niet?? Ik snap t niet, je stadslichtje hoeft maar bij hetzelfde toeval als je dimlicht ook stuk te gaan en je bent een fucking levensgevaarlijk projectiel op de weg!
|
||||
|
||||
wat dan trouwens nog vervelender is is dat ze zelf ook HOPPA dat groot licht aanhengsten en vervolgens niet meer uitdoen ook
jammer zoiets
|
||||
|
||||
Quote:
of neugen.. das pas erg. |
|
||||
|
||||
Eigenlijk is alles onder de rivieren maar irritant
|
|||
|
|||
Quote:
Omdat het gewoonweg vervelend is als iemand je gaat verblinden omdat je een lampje stuk hebt |