|
||||
|
||||
Ik heb vandaag even een nieuwe ijskraber gehaald want ze hebben het voorlopig nog niet over tij-waar of wel it gaat ook nog niet regenen zeker.
|
|||
|
|||
hi hi ik heb mijn weber spul binnen gasstangen idf 40 filters inlaatspruitstuk
|
|
||||
|
||||
Een miniatuurtje, kan ik er in de winter ook van genieten
|
|
||||
|
||||
RVS macaroni spruitstuk en draagarmbeugeltjes voor de Jetta Dorpels voor de Micra |
|
||||
|
||||
Brembo GT remmen kit en 305mm remschyven.
Flinke stoppers voor n Golf 1 dacht ik zo
|
||||
|
||||
Dynamo voor de golf.
Thermostaat, kvs en DB riem voor de jetta.
|
||||
|
||||
Quote:
off topic; TJEESES wat een knappe 2 on-topic; bougietjes en wat ruitenwisservloeistof. Voor het voorjaar staat er al een litertje beige lak te wachten en veel corrosiewerende primer. dat zout man.....KAPPEN!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
mijn nieuwste onderdelen zijn hoedenplank dragers voor m'n golf 1
van fire and ice vr6 nogmaals dank u wel volgende onderdeel word denk ik een linker dorpel want die rot met dit weer onder m'n kont weg man dus wie nog een linkerdorpel heeft voor een VW golf 1 4 deurs PM me please dank u wel |
|
|||
|
|||
Quote:
they will. Het zout is op! Eindelijk...nu nog 20 graden warmer en ik ben tevreden:P. Ontopic: BBS RN 012 voor de winter. Nog ff bandjes bestellen! |
|
||||
|
||||
nieuwe set winterbandjes
|
||||
|
||||
Wat spul voor de 1835 kever;
|
||||
|
||||
ruitesproeierpis,10 liter voor 7.95
bij de gamma
|
||||
|
||||
Een nieuwe 16v lip voor mijn auto aangezien de oude toch kaal en nu ook nog eens door de sneeuw stuk is.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
een stuk plastic van een of andere tuinstoel wat verbouwd moet worden tot afdekklepje voor het gat van mijn radio
beunhazerij op zijn best
|
||||
|
||||
Setje artec turbo velgen 17inc
Puntige naafkapjes gepolierd |
|
|||
|
|||
Nieuwe versterker en bas voor achterin de Jetta. Niks fancy (2e hands van een collega gedoneerd gekregen), maar toch beter dan alleen die 2 speakers in het dash.
Geïnstalleerd is het inmiddels al, maar moet het nog in een of ander kistje bouwen, want los in het kofferruim is niet helemaal de way to go. |
|
||||
|
||||
Handuuug! |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik van de week ook nog in de handen gehad, maar heb hem elders in de winkel in het rek gezet terwijl ik een garagekacheltje uitzocht. Garagekacheltje gevonden, en de folder en de kan pis heb ik in de rekken vergeten.
|
||||
|
||||
Quote:
Kan het kloppen dat die sensor tot 10 bar gaat, en je meter tot 5??? Ik zoek zon sensor die tot 10 gaat... lastig te vinden! PB je even als je iets weet? |
|
||||
|
||||
Quote:
VDO nummer 360-023 heb je dan nodig; 0-10 bar met extra aansluiting voor je oliedruklampje in je dashboard (schakelend op 0,5 bar) met draad M10x1. Hopelijk kun je m zo wel vinden. Bij Biesheuvel kun je m iig zo bestellen, betaal je wel de hoofdprijs.. |