|
|||
|
|||
neee de politie kon daar niet mee lachen ik heb 4 maand zo rond gereden
de velen waren 10J en 9J op 13" zonder spoorverbreders |
|
||||
|
||||
Quote:
whahahaha,lekker kontje
|
|||
|
|||
dan heb je mijn vrouwtje haar kontje niet gezien
|
|
|||
|
|||
Zeker mooie velgen, zijn deze standaard al gepolijst, of heb je dit zelf gedaan?
|
|
||||
|
||||
De vraag is meer, "wil je hier zo mee rijden?" :S
|
|||
|
|||
nee ik denk dat ze standaard zwart waren als ik ze gekocht heb waren ze licht gepolijst ik zou ze graag hoogglans polijsten of laten verdichten
|
|
|||
|
|||
heb ik toch gedaan )
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er goed uit! Zou het kleur ook origineel houden! De mijne is ook terug in het originele alpinewit gespoten en dit staat echt super! Succes ermee! Grtz Andy!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
ja dat gaan we doen ik denk wel dat ik de koffer en het motorruim ga cleane
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand soms fotos ik heb er en paar gevonden en tips zijn ook welkom
greetz steven Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ik niet doen, is bij mij ook zo (ook zonder achterruitwisser en slot) maar dat is echt erg kaal. Maar moe je natuurlijk zelf weten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee. Wsn heeft hij hier of daar nog wel een setje controlebanden/velgen liggen. En sonde van die uitlaat. Die moest meer naar links of dat gat naar rechts. |
|
|||
|
|||
Quote:
je dat was vroeger mijn ratje dit zouw ik nu niet meer doen |
|
||||
|
||||
hele leuke 1 (beide trouwens )
en ng leukere wieltjes! erg mooi. maak er wat van! Quote:
laten we dat hopen groet frank
|
|||
|
|||
hoi ik heb een vraagje ik heb hier op het forum een golfje gezien wie weet welke velgen en bumpers staan op deze golf ik hoop dat ik de foto mocht gebruiken
ik hoop dat ik de foto mocht gebruiken |
|
|||
|
|||
ok mercie
|
|
|||
|
|||
achter lijk mij een stalen golf 1 bumper en voor ? velgen golf 3 14"staal
mvg JVH |
|
|||
|
|||
Wat voor maat spring-,schuifbouten heb jij gebruikt? Maatje heeft eventueel nog aardige alfa velgen voor me liggen (ook 4 x98).
Greetz. |
|
|||
|
|||
oei ik heb geen idee hoe moet ik dat meten ik weet dat ze mijn velgen moeten afdraai hebben het binnenste naaf gat of hoe je het ook noemt
ze hebben er dan een plastiek ring in gezet ik zal proberen om fotos te nemen greetz steven Quote:
|