#1
|
|||
|
|||
orginele 4 bak, of 5 bak?
Ik heb voor mijn vriendin een golf mk2 gekocht met een 1.6 carburateur motor. Nu hangt hier dus een 4 bak aan. Ik kan van een kameraad een 5 bak kopen die op een 1.5 jb motor zat. Is dat de mooite waard om die erachter te hangen, of heeft het totaal geen zin ivm met verbruik/ hoge toerentallen rijden.
Alvast bedankt
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#2
|
||||
|
||||
Een 5bak heeft naar mijn mening altijd nut.
Is ook niet een heel grote ingreep voor een handig iemand. Zou wel kijken voor een beetje een lange bak als je dan toch ombouwt. Een 4T is bijvoorbeeld een heel fijne bak om mee te rijden. (gelijk de langste die te krijgen is in 020 bakken)
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#3
|
||||
|
||||
@Turbo variant: is die bak niet té lang?
lang is fijn, trekt de 1.6 dat?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#4
|
|||
|
|||
ik heb nog een 5bak voor 1.6 carbu
grtz
__________________
enjoy the sound off a four stroke engine |
#5
|
||||
|
||||
1.6 is de laatste jaren ook geleverd met 4T. Vandaar mijn voorstel.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |