|
||||
|
||||
BBS RS/RM onderdelen en adapters
Te koop aangeboden;
Eén vlak 16'' BBS RS018 velghart, steek 5x130 9JX16 ET36 Hart is ontlakt. Inclusief naafdeksel. Prijs; 50 euro VERKOCHT! Twee redelijk zeldzame 16 inch BBS randen 0,5'' 34 boutgaten. Eén rand zonder oxidatie, één met oxidatie. Géén stoeprandschade! Deze zijn alleen samen te koop. Totaalprijs; 95 euro Twee 16 inch BBS randen 1'' 34 boutgaten. Redelijke staat, veel oxidatie! Prijs; 35 euro per stuk 136 gebruikte en vergulde schroeven voor o.a. 3-delige BBS velgen M7X32 Prijs; 15 euro VERKOCHT! Vier gebruikte naafdeksels t.b.v. 2-delige BBS RM012 velgen. Alléén compleet 50 euro. VERKOCHT! Diversen naafdeksels voor 16'' en 17'' BBS RS velgen. Prijs per stuk 15 euro.VERKOCHT! Vier zelfgemaakte adapters van 4x100 naar 5x130, 1,5cm en 2cm dik. Inclusief de bijbehorende bouten. Prijs voor alle vier; 50 euro VERKOCHT! Eén losse 2-delige BBS RM012 velg 6,5X15 ET33 4X100 Velg is gestraald en gespoten, rand is klaar om te polijsten...... Prijs; 95 euro Bovenstaande onderdelen zijn af te halen in de omgeving van Roermond. Verzending eventueel mogelijk....kosten voor rekening koper! Voor meer info 06-46615175 Mvg Marc Last edited by M.G : 30-12-2009 at 22:13. |
|
||||
|
||||
doe mij die schroeven maar
|
||||
|
||||
Hey Marc! Ik zou graag dat hart willen overnemen icm met 1 velgrand als dat gaat.
|
|||
|
|||
mmm hart wilde ik ook al...had net een berichtje hier staan, maar sta nu niet meer bovenaan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan, laat maar wat weten..... |
|
||||
|
||||
marc, mag ik de rm 012 naafkapjes ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is geregeld......dankjewel |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat mag jij, is geregeld en komen er aan.....dankjewel! |
|
||||
|
||||
De meeste onderdelen vandaag verkocht en opgehaald, enkel nog randen en een losse RM velg......
|
|
||||
|
||||
Dank je wel marc! snelle service,goed verpakt !
TOP ! |
|
||||
|
||||
en ook hier net ontvangen.. dank je en netjes verpakt
|
||||
|
||||
Quote:
Quote: