|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd
|
||||
|
||||
Even over de koppeling,Heb je een R32 bak of een vr6 syncro bak?
Als je een vr6 bak hebt moet je effe kijken of je de goede lengte bouten hebt gebruikt om de cilinder te monteren. heb zelf ook een keer dit probleem gehad en heb me toen helemaal de pleures gezocht |
|
|||
|
|||
Quote:
en mk4 r32 bak nu weet ik dat een mk4 een soort slakkehuisje tussen de neem en de geef cilinder zit
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Ok ,die had je er dus tussenuit gehaald
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb hem nu liggen morgen dus even testen hoop day het wel verbeterd
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
zo hier weer wat foto,s vd uitlaat
vandaag weer een eind opgeschoten intercooler buizen gemaakt inlaat pipe en dumpvalve aangesloten hij heeft ook gedraaid met rotrex pfff........ wat een geluid was helaas maar voor korte duur mijn kachel radiator plofte dashboard kan er dus weer uit maarja heb er weer zin in want hij is bijna af morgen eerst effe goed naar de koppeling kijken want snap er niks van waarom hij niet vrij wil heb gewoon goed pendaal druk zal vd week nog effe wat foto,s maken vd intercooler buizen en als mijn camera het weer doet ook effe een filmpje dat hij loopt weet iemand waar ik de intercooler buizen zo kan laten coaten dat het plastic lijkt weet de benaming daar niet voor maar vind ik mooier dan polijsten
|
||||
|
||||
Vet vet vet vet vet.........
|
||||
|
||||
Mooi mooi mooi!! Ben benieuwd hoe die loopt!
|
||||
|
||||
Het wordt allemaal maatwerk Corne, maar het wordt wel een machtig apparaat!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat is het zeker hij is af en filmpje is gemaakt door kamaraad van me zal ik vd week is posten hij kan helaas weer uit mekaar krijg die kl..te koppeling niet goed en heb ook nog problemen met de spal ventilator koeld ook niet voldoende en een andere ven of nog 1 erbij kan ik niet kwijt dus denk dat ik hem de eerste maand in de hoek ga zetten en er weer mee verder ga als ik zin heb geef niet snel op maar heb er gewoon even geen zin meer in
|
||||
|
||||
Wat een uitlaat! Geweldig!
Even alles op 'n rijtje zetten en dan weer met goede moed verder gaan. Zo'n project is natuurlijk niet mis.
|
||||
|
||||
Zeer vet
Ik ben heel erg benieuwd naar het geluid!
|
|||
|
|||
Quote:
ja uitlaat klinkt goed maar geeft toch met 2 dempers erg veel herrie maar wel een mooi geluid en wilde hem zo recht mogelijk houden zonder al teveel bochten ect en is aardig gelukt zoals ik al zei laat hem voorlopig in de hoek staan en kijk wel weer als ik zin heb
|
||||
|
||||
Quote:
Kop op kerel! Je hebt altijd ons toch nog, je goede vrinden van het volksforum. Gewoon even af laten koelen an straks de draad weer oppakken. Kun je voor de koeling geen extra radiator ergens kwijt die je in serie aansluit met je huidige?
|
|||
|
|||
Quote:
ja herrum dat is ook zo .... mijn front is net zo vol als...... 1 vrouw met 3 lulle.... elk gaatje is benut maar toch bedankt voor het mee denken daar heb ik iets aan
|
||||
|
||||
heel erg veel respect corne,echt helemaal compleet totaal pakket zo met die motor om jalours op te zijn!!
voor poedercoaten van je buizen zou je eens langs kunnen gaan bij dennis hekwerken in oosteind dichterbij kun je het niet vinden denk ik hij heeft zelf een sprint-subaru waarop zijn complete motorruim gepoedercoat is in diverse kleuren en doet dat poedercoaten voor tuners een beetje voor erbij evt meer info kun je vinden op www.dennishekwerken.nl www.specialcolourcoatings.nl gr carlo(seat arosa) |
|
|||
|
|||
Quote:
hee carlo jij gaat me met mijn motor toch niet weer na aape he (kleur ) zal voor het coaten is kijken bedankt voor de tip
|
||||
|
||||
sgoed jonguh,ben maar niet bang voor dat blok anders moet ik me achterbank eruit slopen en m daar plaatsen haha
tsjah die kleur...wat moeten we dr nog over zeggen,hoorde via via een hele hoop maarja daar kon ik achteraf ook niet veel aan doen. k had m in november 2008 al binnen staan bij de spuiter,heb de kleur in worthersee dit jaar ook veel gezien dat houd je altijd als t er 1 van een staaltje blijft maar gelukkig hebben we beide een kompleet andere wagen waarmee we trots zijn!! |
|
|||
|
|||
Quote:
jou spuiter wist dat ik die kleur al heel lang zocht en wist dat ik hem had gevonden heb het kleur nr tegen hem verteld ........ beetje jammer dat mijn auto toen al in de kleur stond maar goed is niet anders ben blij dat je niet dezelfde auto heb
|
||||
|
||||
Wat een gave wagen!! Ben echt benieuwd hoe deze gaat klinken....