|
||||
|
||||
Die koppelingen kunnen dus beter tegen de brandstof die je straks gebruiken gaat?
|
||||
|
||||
Netjes!
|
||||
|
||||
Al dit moois te zien op de air-time winter meeting in Tilburg. Kijk hiervoor op www.air-time.nl en laat weten dat je komt. Of je laat het niet weten, en komt gewoon..Voor een hapje en een drankje wordt gezorgd. Komt allen!
|
|
||||
|
||||
Vandaag wat tijd gehad dus verder gegaan met de brandstofleiding.
Het gedeelte in het kachelkanaal is nu klaar en zit voor en achter met schotkoppelingen vast. Verder heb ik een stekker in de auto gemaakt zodat ik makkelijk de accu kan bijladen of om eventueel als starthulp te gebruiken. Michael
|
||||
|
||||
ziet er weer netjes uit
|
|
||||
|
||||
Thanks for the credits
Vandaag de vernellingsbak uitelkaar getrokken om de spoel in te bouwen. Nadat de bak open lag kwam ik er al vrij snel achter dat het diff dat er in zat aan vervanging toe was want het zat kompleet aan elkaar gelast door mijn rijgedrag De bak eerst met de hand schoongemaakt en daarna in de wasmachine gedaan om te ontvetten. Van de week even een bellhouse pakking halen en twee nieuwe keerringen en dan kan hij samen met de spoel weer dicht. Ook het carter is voor de laatste keer schoongemaakt en de krukas is gepolijst. Ook hiervoor heb ik een pakkingsset besteld en als deze van de weel binnen is kan zaterdag begonnen worden met het dichttrekken van het carter. Michael
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hmm, een beetje tandloze versnellingsbak...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat het diff. in jou bak was vastgelast vanwege de spoel werking? Paul. PS. ben je niet iets vergeten mee te nemen
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Nou er zat een normaal open diff in maar door de vele burnouts en starts heeft het diff zichzelf vastgelast.
Nou kan ik daar zo mee gaan rijden maar er is een grote kans dat hij ineens weer los schiet. Is vrij gevaarlijk met veel vermogen en hoge snelheid. Ja ik was inderdaad iets vergeten maar ik ga zaterdag aanstaande weer terug naar Henri.
|
||||
|
||||
splitcase ....
die horen in een ovaaltje |
|
||||
|
||||
Na een slechte start vanochtend(verslapen en 15 cemtimeter sneeuw) heb ik de versnellingsbak weer thuis liggen.
Afgelopen week heb ik er een laagje lak op gespoten om hem makkelijker zuiver te houden. Vandaag het diff vervangen voor dee spoel en de zaak weer in elkaar gezet. Henri wilde ook even poseren.Henri is degene die er verstand van heeft. Nog een close up van de adapterplaat die tussen het koppelingshuis en de bak zit. Michael
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by Tiki Madness : 02-01-2010 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Ik zie Reuvers nergens poseren
|
|
||||
|
||||
CHECK
Michael
|
||||
|
||||
Ik was weer te snel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zegt het er maar bij want dat gebeurdt jou niet zo vaak Michael
|
||||
|
||||
Cool, je kunt nu dus bijna rijden!
Hoeveel versnellingen heeft die bak trouwens? Ik zie maar één schuifmof..!?
|
||||
|
||||
Het is een 5 bak Gijs maar ik heb de bediening voor de 5 uit de bak gehaald.
De vijfde versnelling heb ik niet nodig en omdat om de 5 te selecteren de gaffel naar rechts moet. Naar links is trekken met de kabel.Dat is geen probleem.Naar rechts is duwen met de kabel.Dit is een groter probleem omdat ik een gaskabel van een boot gebruik en deze is alleen om te trekken gemaakt en is dus geen zogenaamde duw/trekkabel. Bovendien de auto haalt 245km/h in zijn 4 dus ik denk niet dat ik dan nog naar 5 wil schakelen. Michael
|
|||
|
|||
Hallo guys leuk forum is dit trouwens ,vandaag voor het eerst ingelogd.
gr Henri |
|
||||
|
||||
Hey Henri welkom op het gezellige forum.
Michael