|
||||
|
||||
nieuwe Uitlaat advies.
hee
mijn uitlaat is aan vervanging toe hij is lek bij de eindemper. nu zat ik bij Bolku op de internet Shop even te kijken. en zag ik de "Powersprint groep N systeem Golf 1" staan. er staat bij dat de Buisdiameter gelijk is aan origineel en dus 45 mm met andere woorden plug and play ? ook zou ik graag wat informatie willen weten over het geluid want ik wil een beschaafd geluidje hebben mag wel wat donkerder klinken maar niet te overdreven. het gaat dus over een Golf 1.5 heeft iemand ook bijv. een filmpje van zo'n uitlaat onder een Golf 1 MVG Johan |
|
||||
|
||||
Heeft die powersprint ook een middendemper erbij?? Ik zou gaan voor 1tje met een middendemper dan ben je tenminste zeker dat hij niet een hoop kabaal gaat maken!
|
|
|||
|
|||
heb die groep n onder mijn 1600 EG ,, klinkt sportief , niet TE imo
http://www.youtube.com/user/pjcabri...l/1/FlBd2Mxv45k zie je , en hoor je meer films van me
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
omdat het toch over uitlaten gaat je heb verscillende 'groepen' A - N.
wat is nou eigenlijk het verschil? mvg Mike |
|
||||
|
||||
diameter.. heeft met de restricties van de klasse te maken warin men rijd.
|
||||
|
||||
Groep A is 60 of 63,5 mm en groep N is 45 of 51 mm buisdiameter.
Ik heb groep N systemen van Simons op voorraad in 51 mm met middendemper voor € 275,- en de Powersprint systemen in 45 mm hebben geen middendemper, kosten € 269,- maar zijn van RVS. Daarnaast heb ik org. systemen in de standaard diameter op voorraad voor € 100,- middendemper en einddemper dus.
|
|||
|
|||
Quote:
jep en door de bolku master gemonteerd
|
||||
|
||||
@ bolku
die Power sprint uitlaat heeft geen middendemper is het geluid nog redelijk normaal of zit die al aan de wat hoge kant. dit omdat ik de eindemper mooier vind dan van die Simons en voor de Simons uitlaat ben je zeker nog een verloop stukje nodig Groeten Johan |
|
||||
|
||||
@Bolku
Niet bedoeld als kritiek maar zou je een keer in de Bolku shop in het uitlaat gedeelte overal de groepcode en het aantal mm erbij kunnen zetten? Ik wil namelijk een uitlaatsysteem uitgesmeerd over een langere periode als losse stukken bij jou willen bestellen maar loop stuk op de info.
|
|||
|
|||
En Johan....welke uitlaatsysteem is het geworden en hoe was de montage e.d. en natuurlijk het resultaat?
Ik ben nu namelijk ook opzoek naar een ander uitlaatsysteem en dan vooral de einddemper voor mijn 1.5 cabrio. |
|
||||
|
||||
Ook gehad onder mijn Golf1 met G40 zelfs zonder tussen demper en met powersound einddemper geen extreme blerpijp, lekker sportief soundje
|
|
|||
|
|||
Iemand misschien foto's van de Rvs Powersprint einddemper onder een Golf1/Cabrio?
Heb net namelijk via mail van Jeroen gehoord dat deze 1 op 1 past onder een 1.5, ben nu alleen benieuwd hoe hij onder een Golf 1 eruitziet. |
|
||||
|
||||
Last edited by A.D GOLF1 1976 : 29-12-2009 at 13:26. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat staat super dus..!
|
|
||||
|
||||
hee is een poosje geleden.
heb verder nog niks besteld. maar komt waarscheinlijk een powersprint. als het mooie weertje weer om de deur komt ziet er goed uit (A.D. Golf) Groeten johan |
|
|||
|
|||
Dat ziet er super strak uit!
Jeroen.....bestelling komt eraan!!!! |
|
||||
|
||||
Op het forum zie je vaak ''IMO'' voorbijvliegen, zo ook hier. Nu moet toch iemand mij eens vertellen wat dat nou betekend hor ...
|
|
|||
|
|||
In my opnion -> naar mijn mening/visie
Bijdrage aan topic :P -> Heb zelf een Gruppe A met middendemper van Powersprint. In de auto een leuk geluidje, maar niet te hard. Valt goed te praten in de auto etc bij hoge snelheden. Dorpsgenoten denken er anders over :P. En het raampje open in een tunnel doet grijpen naar oordoppen ^^
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |