|
|||
|
|||
Golf MK3 1.8CL (inruil mogelijk!)
Te koop:
Deze Golf 3: [op de foto's vies..het is een daily..] Het gaat om een Mk3 1.8 in de CL uitvoering. Km stand is 156.*** (NAP) en rijd nog steeds wekelijks/dagelijks. Kleurcode: LN5Y (Windsor blue metallic) Auto heeft stuurbekrachtiging! De auto staat op 13 inch staal met 2 gloednieuwe voorbanden. Heeft een schroefset van Tec Tuning. Sinds kort zitten er GTI achterlichten in (donkere hella's) ..een imitatie VR6 lip op en een US module: Interieur, inmiddels zonder opbergvakje tussen de stoelen. Ook het stuur is origineel.: Bestuurdersstoel is in hoogte instelbaar. Qua uiterlijk heeft hij hier en daar een plekje vliegroest. Helaas ook aan de dorpels wat roest. Het is beginnend en net achter de voorschermen tot een cm of 10. APK TOT 04-11-2010! Vraagprijs; €1450,-. Op afspraak te zien in Havelte (op het werk) en in een weekend in Ermelo (3 km vanaf Harderwijk) Inruilen kan: Mail me op corrado-bbs@hotmail.com met foto's en gegevens vd auto. Mvg, Last edited by c-bbs : 23-02-2010 at 19:25. |
|
||||
|
||||
prijs zonder schroefset (originele hoogte) en met sportstuurtje? Ik hoef namelijk niet zo laag
|
|||
|
|||
Origineel stuur zit er al in.
Originele veren kan je zelf mooi regelen en monteren, want ik heb ze niet. Als je de originele vering zelf hebt wil ik ze er wel onder zetten op m'n werk. Praten we ondertussen over de prijs. Last edited by c-bbs : 21-11-2009 at 19:30. |
|
|||
|
|||
Nu inclusief 4x 14 inch staal! Incl 2 goede banden (zeker 5 mm profiel)!
Prijs veranderd niks incl dit staal, dus € 1450 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60369 Last edited by c-bbs : 10-02-2010 at 12:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
er is iemand met interesse voor die auto (me broertje) wil je mij even pm sturen als je de auto nog heb??? |
|
||||
|
||||
inruil g40?
|
|
|||
|
|||
Mail me even wat gegevens via bovenstaand adres.
|
|
|||
|
|||
Wasbeurtje gehad ivm pekel..
Helaas is de bumperlip gesneuveld in de sneeuw. Binnenkort de CL lip er weer op.. Prijs bespreekbaar! Inruil ook! |
|
|||
|
|||
mijn broertje heeft echt interesse maar je reageert niet op onze mailtjes ????
|
|
|||
|
|||
Jazeker wel, ik mail naar mensen die mij mailen.
Vandaag een mailtje gehad van ene Viresh Bachoe. Meer niet.. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat ben ik man en me broertje is Nitesh |
|
|||
|
|||
Ik heb je terug gemailt vanmiddag. Om precies te zijn om 1504 uur.
|
|
|||
|
|||
Up...net terug van een grote beurt! + nieuwe remmen voorzijde.
|
|
|||
|
|||
up...
Inruilen kan ook met bijleggen van deze zijde! |
|
|||
|
|||
eventueel interesse in een audi a4 b5 1.6 74kw uit eind 95 met eventueel bbs ch motorsport replica's nieuw in doos zo jah pm?
|
|
|||
|
|||
Quote:
tnx, steilheck-remon: Nee dankje. Te groot.. Iets duidelijkere foto met de wielen.. Last edited by Tjaap : 02-03-2010 at 17:17. |
|
|||
|
|||
Na het weekend gaat de prijs weer omhoog.
Dit weekend worden er aan beide zijdes hagelnieuwe dorpels ingelast en gespoten. Nieuwe vraagprijs zal om en nabij de 1900 euro vallen, zonder de audi's. |
|
|||
|
|||
up!
Km stand is NAP gecontroleerd! Heeft nieuwe dorpels! Een van de zwakke punten van de golf, maar bij deze dus niet meer! |
|
|||
|
|||
Bied eens wat aan! Inruilen kan nog steeds...
Polootjes (geen coupé) vento's, enz... Prijzen blijven vraagprijzen. Doe eens een bod!! |
|
|||
|
|||
up
|