|
|||
|
|||
VWlady
Hoi, Ik ben Yvonne 46 jaar, heb een oldtimer Kever met rolls neus, een T3 bus met een kapotte motor ( na twee weken in mijn bezit overleden )
En een Hollands vervoermiddel..een daf 55 uit 1968. Verder ben ik oproep chauffeuse op trouw en rouwvolgwagens, mooi beroep. Ik fotografeer graag, heb thuiswonende tieners een vriend een kat en een vis. En eenmaal per week ben ik op de schietbaan te vinden..of achter de bar. Nu zoekende naar een goed 1.6 diesel blok ( of TD mag ook ), zodat ik hopelijk van het voorjaar ook weer met de bus kan rijden. |
|
||||
|
||||
oproep chauffeuse op trouw en rouwvolgwagens?
zo van; yvonne, er is er weer een omgevallen kun je effe respect hoor ik zou het niet kunnen. verder zijn we we dol op foto`s hier welkom. groet frank
|
|||
|
|||
Blokkie zag ik staan ja..hoop dat we tot een deal kunnen komen...ben flink afgezet met de koop van de bus..blok zou alleen een beetje zweten ...nou het olie verbruik was niet van de lucht..en liep na bijvullen na een paar honderd km in de soep.
echt overleden... foto's...ja die heb ik ook. |
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
welkom hieroo
je hebt van alles als ik het zo lees , succes met je bus |
|
|||
|
|||
Bus staat nog even in de dooi, nog even en ik hoop weer te gaan tuffen, nu met de keef wat zeker geen straf is.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier,ben benieuwd naar de foto's!
|
|
||||
|
||||
welkom hier,,,
we zijn benieuwd naar de pica's!!! |
|
||||
|
||||
Welkom!