|
|||
|
|||
Meeting Omgeving Rotterdam of Zeeland?
Hallo,
Is er intresse in een meeting van forumleden? Omgeving Rotterdam, Hellevoetsluis, Spijkenisse enz. Ik weet wel een mooie locatie waar aardig wat auto's kunnen staan. Graag hoor ik of jullie intresse hebben zodat er misschien een datum geprikt kan worden. |
|
||||
|
||||
ik zou het wel leuk vinde eens een keer in de buurt 1 keer in het jaar bij ons in het dorp is tog echt te weinig.(ik woon in berkel en rodenrijs)
|
|
||||
|
||||
redelijk in de buurt, niet verkeerd, hiero animow
|
||||
|
||||
Is ook in mijn omgeving, als het weer beter wordt dan ben ik ook van de partij met de rallye maar hij staat nu nog geschorsd.
|
|
||||
|
||||
ja sowieso Ã*etsje meer richting de zomerdagen zeg maar, want met dit weer sta je vastgesneeuwd voor je het door hebt
|
||||
|
||||
Spijkenisse zou wel mooi uitkomen
|
|
||||
|
||||
HUH?? Nu is er wel opeens animo? Er is een tijdje terug door enkele enthousiasten enkele pogingen gedaan om aan de Rotterdamse Waalhaven een regelmatige meeting te organiseren. Helaas was de opkomst niet echt denderend en het is dan ook als een nachtkaars uitgegaan.
|
|||
|
|||
Wie heeft er zin om binnekort eens af te spreken?
De parkeerplaats bij de haringvliet dam lijkt mij een mooie lokatie. |
|
|||
|
|||
ik ben van de partij, dat is wel heel vlakbij
|
|
|||
|
|||
idd was de sluisjesdijk en was ook wel een beetje uitgebrand opkomst werd steeds minder.
is er geen animo om het weer op te pakken?
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
idd goeie lokatie . wat ik wel wil vertellen voor de mensen die hierheen komen , het is een gebied waar een manege is dus rijden rijden en gasgeven.
|
|||
|
|||
Iemand zin om op 4 juli op de parkeerplaats van de haringvliet dam af te spreken?
Wat het weer doet weet ik nog niet maar we kunnen altijd een dag van te voren verplaatsen of afzeggen. Laat het maar even weten hoe of wat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou wel willen maar dan is er ook Volksdub 2010.
|
|||
|
|||
ik zou ook wel willen, tis echt op loopafstand zo ongeveer.
kan alleen niet, ground zero festival is de avond/nacht ervoor dus dat word een latertje |
|
||||
|
||||
http://www.vwforum.nl/meetings-f38/...ni-t104187.html
als het op die datum en op die lokatie is ben ik er zeker bij is voor mij 5 min. rijden. |
|
|||
|
|||
4 juli is het veels te mooi weer dan zit ik met het gezin op de piet aan het veerse meer hihihihi maar animo heb ik wel voor een meeting
|
|
||||
|
||||
ook wel animo vanuit west brabant, maar zoals al eerder gezegt: valt gelijk met volksdub .
|
||||
|
||||
Ja tuurlijk, altijd zin in. Komt uit nieuwerkerk ad ijssel dus komt goed..
|
|
|||
|
|||
nieuwe datum misschien?
zaterdag 7 of zondag 8 augustus? Als iemand zin en tijd heeft horen we het wel en hopen op een leuke middag! Groetjes Shirley. |