|
||||
|
||||
hier in het westland kan ik een foto maken van hooguit 1 cmtertje sneeuw op de randjes de straat is het alweeer zowat weg.. suc6 daar 28cm is een mooi laagje :P
|
|
||||
|
||||
Hier ook zo'n laagje sneeuw
|
||||
|
||||
Mijn bolides staan allemaal lekker in een schuur
|
|
|||
|
|||
vandaag in Niebert,15 km onder Groningen,
mijn eerste gedachte was vanmorgen,waarom klemt die deur zo :mrgreen: hierom dus :roll: op de vouwwagen lag zelfs een kleine 40 CM :shock: waar moet je er anders mee heen,bult van 2,5 M hoog I-I en 1 van de golf,voor zover die nog zichtbaar was :F |
|
||||
|
||||
man o man, hier in 't gooi ligt misschien net 1 a 2 cm
|
||||
|
||||
Da,s meer dan hier!! hier ligt niks!! ik denk nog geen halve vlok dik. hahaha
denk word vandaag wakker en alles is wit, dat viel zwaar tegen.. |
|
||||
|
||||
Hier ligt nu ongeveer een 35cm...vanmorgen toen ik om half 7 keek lag er 30, maar het sneeuwt maar door! Kon niet eens wegkomen...auto zat gewoon vast om de sneeuw
|
|
||||
|
||||
Stadskanaal is ook al de hele morgen weer onderhevig aan sneeuwval.
Ligt ook al een leuk laagje. Misschien toch de winterbanden maar weer onder de Polo ??? BBS'en maar weer op zolder !! Ben nu met de Lupo van m'n vrouw gegaan, want de voorbanden moeten morgen vervangen worden, rij nu met profiel tot de meetpunten...
|
||||
|
||||
Hier ligt iets van 5cm op het moment, en het sneeuwt nog
Maar damn, 30cm heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt hier in het altijd gezellige brabant.
|
||||
|
||||
hier in Grunn ook een dikke laag sneeuw... Vanochtend de auto uitgegraven, maar ik kon gewoon het parkeervak niet uitkomen door de dikke laag sneeuw.
Toen ik uiteindelijk de wijk uit was, kon ik de oprit van de ringweg niet opkomen, ik slipte elke keer door, hoe voorzichtig ik ook was . toen maar op de lompe manier geprobeerd (voetje naar de bodem ) en toen lukte het uiteindelijk wel.. Gisteravond was het nog leuk (handrembochtjes op industrieterrein), nu is het irritant. Harder dan 40 op de ringweg zorgde voor een compleet onbestuurbare auto, dreef alle kanten op
|
||||
|
||||
Hier ook wel wat sneeuw maar niet zo veel vergeleken met een aantal fotos hier Door een klein meningsverschil met de adapterboer voor mij nog geen winterwielen, ik hoop dat deze van het weekeind weer netjes naar binnen kunnen.
|
|
||||
|
||||
blijft maar sneeuwen hier
|
||||
|
||||
Drachten rond half 9 vanochtend
|
|
||||
|
||||
Echt niet normaal.. hier sneeuwt het nu al al de hele dag.. maar 't lijkt zich toch niet echt op te stapelen ofzo.
Gelukkig maar want ik wil toch geeres naar huis straks.. dat gaat niet werken als er een goeie 30 cm ligt..
|
||||
|
||||
Laat het maar aan de milieumaffia over om dit winterweer dan toch zo'n spin te geven dat ook dit dan weer de schuld is van scheten latende koeien ofzo. Ben benieuwd...en hoeveel miljard er voor nodig is.
|
|||
|
|||
hier op stage (heijen, noord LB) amper 3 cm...
vanmorgen thuis nog geen milimeter... where's all that snow..?!
|
|
||||
|
||||
Quote:
In het noorden
|
||||
|
||||
Heb net ff de 205 uitgelaten op een verlaten terrein achter school, leuk joh