|
|||
|
|||
onderdelen golf 2 gti edition
ik heb een gti van 1990 die nu compleet weg mag in onderdelen goede motor en bak nieuwe koppelingplaat nieuwe remmen rondom enz
motor 140000 km 350 euro bak met nieuwe kopeling 200 euro spagettie spruitstuk 100 euro mislampen 60 euro verkocht achterbumper 40 euro sportuitlaat 50 euro deuren 50 euro per stuk spatborden 25 euro per stuk koffer deksel 40 euro voorraam met zonneband 60 euro dunne gti zij lijsten 60 euro verkocht achterlichten halfdonker 40 euro heldere koplampen 75 euro verlaggingset veren+schokbrekers 75 euro edition achterbank 60 euro verkocht momo sport stuur 50 euro verkocht zal nog wel iets hebben wat er niet bij staat mail effe of bel op 0655870754 Last edited by golfgek : 19-11-2009 at 21:37. |
|
|||
|
|||
sichlachroom ramen ?
Zo ja, pb me even een prijs aub. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt heb een bod van 75 euro voor de ramen |
|
|||
|
|||
Hoe is de staat van de achterklep? (kwa roest) en zit er toevallig nog een zwarte hemel in met shuifdak? en waar zijn de spullen af te halen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
de achterklep is netjes geen roest zwarte hemel is als het goed is verkocht de auto staat in terneuzen |
|
|||
|
|||
ben wel benieuwd naar de prijs van de lijstenset ( lijsten, sideskirts, verbreders)
heb wel pas 2 december weer loon |
|
|||
|
|||
Quote:
de verbreeders en sideskirts zijn verkocht de dunne gti lijsten heb ik nog 60 voor de compleete set |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Kom Op Mensen Spullen Moeten Weg
|
|
|||
|
|||
8v of 16v ?
|
|
|||
|
|||
wat voor sportuitlaat? spaghettispruitstuk?
Foto's? |