|
||||
|
||||
Mooie kluslokatie zeg gefeliciteerd met de aankoop.
Quote:
Als ik iets voor je kan betekenen bouwkundig laat me het ff weten
|
||||
|
||||
Deze maand is in de vw-speed mijn fridolin aan gekondigd,
en hij zal dus in het nieuwe nr verschijnen. |
|
|||
|
|||
nice
|
|
||||
|
||||
1 woord: Respect
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk, er is vast wel iemand die hem ff inscand! Ik ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik moet um nog gaan halen. top man!
|
||||
|
||||
hou normaal niet zo van de vw-speed maar dit vind ik zeker een goede reden om hem te halen.
|
||||
|
||||
Quote:
Het stuk bestaat uit 5,5 pagina. En het is zover ik weet, Het eerste project wat gepubliseerd word, terwijl hij nog niet klaar is. |
|
||||
|
||||
Ga eens scannen en mailen Ruud :P
|
|
||||
|
||||
Je project gepubliceerd krijgen is toch wel dikke .
En daarnaast nog ff een vraagje, kan je een foto/meer info posten van/over je pijpen/buizenbuiger die je voor de kooi hebt gebruikt? Heb al een heleboel "gegoogeld" en ik kan maar weinig (lees: geen!) info vinden van doe-het-zelvers |
|
||||
|
||||
Ben net (speciaal in duitsland ) de VW-Speed gaan halen.
Mooie reportage, hier mag je trots op zijn
|
||||
|
||||
echt een super project. net even alle pagina's door gevlogen en ziet er echt heel dik uit.
afgelope zomer op MIVW gespot en vond hem toen nog vetter suc6 ermee |
|
||||
|
||||
Heb net alle 57 pagina's gelezen en zo bekeken kan niet meer zeggen dan diep respect voor je frido en voor jou vak werk
|
|||
|
|||
Heb de wagen op de meeting gezien maar had niet gedacht wat voor werk er allemaal inzit zeg! Petje Af!
|
||||
|
||||
het is een mooi stuk in de vw-speed Ruud..
|
|
||||
|
||||
Ik heb 2009 geheel afgesloten
Allemaal alvast de beste wensen Gr ruud, bianca, lesja, serge' |
|
||||
|
||||
helemaal weg bij die boer?
Waar kan ik nu komen kijken? Mag via pb hoor. Jij ook alvast de beste wensen. Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, na 13 jaar zijn vandaag de sleutels ingeleverd. Ik zal deze plek wel gaan missen Maar: Na renovatie van ons nieuwe huis, en het verbouwen van de werkplaats, zullen we zeker weer flink gaan bouwen aan de auto's. Alleen nu hebben we alles onder 1 dak gr ruud |
|
||||
|
||||
je zal zien, dat sleutelt zo lekker, alles onder een dak.
kan er sinds 2 jaar over mee praten en zal niet anders meer willen. Enig nadeel is dat ook thuis je garage al snel te klein wordt hoe groot deze ook is!