|
||||
|
||||
Gisteren ook geweest samen met een aantal anderen.....Wij hebben ons prima vermaakt....en gezellig! Ook een whopper en onion rings gescoord op de terugreis. Alleen daar doen wij het al voor! Lekker dagje weg geweest....volgend jaar wel weer denk ik.
|
|
||||
|
||||
Yo bro, wat een verrassing over die whopper en onion rings!
|
|
|||
|
|||
zo hey ben er afgelopen maandag ook even geweest maar waar stond die oranje golf 1 dan?! ben volgens mij overal geweest op de kelder na!
maar zeker een geslaagde dag en een armsteun rijker hahah |
|
||||
|
||||
Burger King naast de D&W zeker?
|
|||
|
|||
en die oranje 1 stond in de kelder.....
|
|
||||
|
||||
gisteren weer eens naar Essen geweest, en heb me prima vermaakt..
er was dit jaar een hoog hot-rod gehalte! en persoonlijk vond ik hal 1 wel mooi met die oldtimers, beetje techno classica achtig. nog even in de porsche panamera gezeten, dat vind ik toch wel een coole bak geworden. en verder bij de onderdelenstands heb ik me verbaasd over de prijzen van schroefsets..die kosten geen drol meer.. daar kun je geen setje veren meer voor kopen, het zal kwalitatief wel niet hoogwaardig zijn, maar voor 140 euro mag je ook niet te veel verwachten zeg.. en je wordt wel helemaal tuureluurs van al die kleine K^&8thelikopters.. nou ja, hier een paar foto's not "old school" but "só cool" zeer net golfje 1: gemballa dkw bus: 356 |
|
|||
|
|||
wij gaan zondag nog snel even kijken
broer is weer beter |
|
||||
|
||||
weer een hoop moois, volgend jaar gaan we weer eens kijken daar
|
|
||||
|
||||
Viel me niet tegen na het overwegend negatieve gezeur hier op het forum. Maar nederlanders zijn natuurlijk experts in het belichten van de negatieve kanten
Ik heb best een aantal mooie dingen gezien, zie ook de foto's van Hajee. Was ook weer beregezellig zoals elk jaar, en we zijn heelhuids door de grootscheepse controle bij de grens gekomen. Best spannend als je zonder rij- en kentekenbewijs stapvoets tussen al die agenten doorrolt De Burger King (bij Veenendaal) was ook weer een succes.
|
||||
|
||||
hahaha! En op het nieuws maar roepen dat er NIEMAND door kon rijden zonder controle.
Scheelt je weer 60,- als je geen papieren bij hebt en toch door mag rijden. Ik zie wel veel gave auto's op de foto's, misschien volgend jaar toch maar eens heen tuffen.
|
||||
|
||||
controle aan de grens??
ik heb niks gezien zowel heen,- als terug niet.. oh ja...net als velen hier Burgerking gehad.. wat is dat toch veel lekkerder dan de mac..en1 voordeel, hier heb je na het nuttigen van 1 menu, wél het gevoel dat je gegeten hebt.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies
|
|||
|
|||
ik ben niet geweest maar als ik de foto`s bekijk van de tuning merken dwz o.a techart
lijk dat wel meer extremer te worden . het is wel jammer dat de fabrikanten er niet waren en een drift zaal? willen ze dat promoten ofzo?
|
||||
|
||||
deze heeft vast geen apk keurings plicht. word waarschijnlijk wel afgekeurd op uitzichts belemmering. je ziet toch geen reet met zon blower voor je raam,haha.
|
||||
|
||||
Onze burger king was in Venlo. Heerlijk!!
|
|
|||
|
|||
Vandaag ook even naar Essen geweest met Pieter en Ruurd.
Was een leuk dagje uit ! Fotos volgen. |
|
|||
|
|||
Hier alvast een paar fotos.
|
|
||||
|
||||
was zeker een leuke dag molle,toch weer nieuwe iedeen opgedaan en het was gezellig.
zullen we morgen weer gaan kijken |
|
|||
|
|||
Quote:
Jawis voor de oranje |
|
||||
|
||||
groetjes pieter. |