|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
juust'em, dat was de jetta
|
|||
|
|||
lol bitch 666
|
|
|||
|
|||
was inderdaad erg smerig weer die ochtend. Was overigens niet in buitenpost maar in twijzel.
Of wij zijn het niet geweest. |
|
|||
|
|||
een groene golf mk4 4-motion kenteken met JG-FP en wat getallen op ongeveer 15 cm van mijn achterbumper op de A1 tegen 1445 uur ter hoogte van Hilversum.
mocht de eigenaar meelezen: Tis dat je een volkswagen rijdt, anders had ik ff mijn handremaantrektechniek toegepast. Mafkees ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Das aardig naïef Quote:
Oehh wat voor matzwarte Jetta was het?
|
|||
|
|||
Quote:
lastig he dat file rijden |
|
||||
|
||||
Vanavond rond 22.25 op de A7 richting drachten:
Blauwe Caddy 2 met groene platen. Verlaagd, witte wielen en een zwarte wheel whores sticker. Iemand van hier ? Ik reed in de blauwe golf op exips. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is tenminste een écht Golf rijder!
|
|||
|
|||
Quote:
helaas geen file....... ging met 110 km/h (waar je 100 mocht) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat was ik hahaha Bedrijfswagentje gekocht TDI van een golf 4 erin en gechipt, gaat als de brandweer. Heb jouw niet gezien knipper de volgende keer ff.
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn Last edited by FEMME : 30-11-2009 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Uh, een matzwarte type 2 5 spaaks lichtmetaal, heldere achterlichten [beetje Autostyle look], verder vrij standaard, wel iets verlaagd, maar niet extreem. Kwam volgens mij ook bij Volbeat vandaan. Dude achter het stuur, en volgens mij een meid ernaast... maar kon het vanwege het donker + flitspalen + levensgevaarlijke medeweggebruikers niet echt goed zien. VW Team Brabant sticker op het achterraam, bovenin. Kenteken eindigde op GP...
|
|||
|
|||
mk1 golf met zwart zijscherm en een follow me to hooters sticker in breda
|
|
||||
|
||||
zwart zijscherm? welke kleur was de rest dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Ebut je bent toch niet stiekem naar Volbeat geweest wel? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh, niet stiekem hoor... ja, daar was ik heen
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke bedrijfsauto Ik stak de hand nog omhoog, toen je me inhaalde. Dacht dat die stuiterende mk2 met gele xenon wel op zou vallen |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe ik dacht al, me too en tiki madness ook, jammer dat de zanger neer ging na 4 nummers. Ik heb nog niks gehoord van een refund oid. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens een medewerkster en de site van de 013 zijn ze bezig een andere datum te plannen, en blijven de kaarten gewoon geldig. En het was tijdens het 8e nummer Hallelujah Goat Guitar Gangster & Caddilac Blood Boa Radio Girl Caroline #1 Mary Ann's Place Sad Man's Tongue A Warriors Call En je hebt me binnen vast gespot Ik jullie niet verder, zag alleen in de garage en de terugweg die Jetta.
|
|||
|
|||
Quote:
oeps vergeten haha, de rest was wit |