|
|||
|
|||
Gezocht uitlaatspruitstuk AEE motor golf 3 [GEVONDEN]
Hallo allemaal,
ik zoek een uitlaatspruitstuk voor een AEE motor voor een golf 3. Want de mijne is gescheurt bij de 4 de cilinder uitlaat pijp. Dit komt omdat ik in de zomer toch iets te hard over een rot drempel ben gereden met 15km/h Dus laat het mij even weten of een van jullie nog een uitlaatspruitstuk van een AEE motor ergens hebben liggen ( ook al zijn ze best wel moeilijk te vinden) Groetjes Quint Foto van uitlaatspruitstuk AEE toegevoegd
Auto: Golf 3 uit 1996 Kleur: Zwart Motor: AEE Last edited by floppydisk : 10-12-2009 at 17:44. Reason: uitlaat spruitstuk gevonden |
|
||||
|
||||
Als je voor mij het nummervan je spruitstuk hebt, dan kan ik even voor je kijken wat ik voor je heb!
|
|
|||
|
|||
Het nummer van het spruitstuk volgens VAGCAT.com is: 032253031G
Ik kon vanavond niet echt goed het nummer zien op het spruitstuk zelf omdat hij een beetje verscholen staat achter de pijpen van de andere cilinders. Maar het zou mooi zijn als je er een had liggen voor een leuk prijsje Groetjes, Quint
|
||||
|
||||
Ik ga morgenochtend direct voor je kijken dan heb je een reply rond 11 uur
|
|
||||
|
||||
Helaas heb ik niet het juiste model voor je... Ik hou het open en mocht ik snel wat binnen krijgen hoor je het van me!
|
|
||||
|
||||
is dat spruitstuk niet gelijk aan die van een ABU/AEE motor?
Ik heb nog een spruitstuk liggen, ik zal er eens een foto van zoeken. EDIT:found waar woon je ergens? Je mag het proberen. Past het, dan is het goed, zo niet dan kan ie gewoon weer terug. Ik heb het spruitstuk zelfs nog gestraald
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 27-11-2009 at 12:14. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is nou jammer. Maar bedankt voor het kijken of je er een had en de zoek tocht gaat door.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wwon in Den Haag dus dat rij je niet even aan. Maar mijn spruitstuk (AEE) is langer dan die van jouw (ABU). Dus dan kom ik nog een stuk voorpijp te kort Maar bedankt voor je moeite om te kijken en het spruitstuk te fotograveren Hierbij een foto van mijn uitlaatspruitstuk
Auto: Golf 3 uit 1996 Kleur: Zwart Motor: AEE Last edited by floppydisk : 29-11-2009 at 14:48. |
|
|||
|
|||
UPje
|
|||
|
|||
Upje
|
|||
|
|||
Heb ik liggen, zit helaas wel een haarscheurtje in tussen cilinders 2&3, maar ik weet niet of die oppervlakkig is of door is. Ik heb hem zelf nooit horen lekken op het blok waar hij afkwam.
Is af te halen in Doorn, of te verzenden tegen kosten koper (6,75). Zou er zelf graag 15 euro voor zien. |
|
|||
|
|||
Ik ga liever voor een spruitstuk die geen scheurtjes heeft.
Want anders heb je best veel kans dat dat haar scheurtje groter wordt na een paar maanden.
|
||||
|
||||
PM "de Pul' eens, die heeft een lading aan VW onderdelen liggen, ik heb daar een AEA onderblok weggehaald, grote kans dat de kop en/of uitlaatspruitje er ook nog ligt..
|
|||
|
|||
De kerstman is vandaag bij mij geweest een heeft een leuk cadeautje afgegeven
Namelijk een uitlaatspruitstuk voor mijn golfje Dus van mij betreft kan deze topic gesloten worden.
Auto: Golf 3 uit 1996 Kleur: Zwart Motor: AEE Last edited by floppydisk : 10-12-2009 at 17:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb idd nog wel zo'n spruitje liggen....jammer dat de search niet wat beter gebruikt word