|
||||
|
||||
G60 Benzine In Olie
Hey Volks,
Motor Draaide En Reed Nog Over Een Week... Plots Wil Deze Niet Meer Starten En Begint Naar Benzine Te Ruiken. Benzine Na Vele Pogingen Tot Starten Tot In Olie Geraakt??? Iemand Al Voor Gehad??? Kan Dit Een Relais Zijn?? Of Sensor?? Bij De Zekering Uit Te Trekken Van De Benzine Pomp Wil Hij Eventjes Draaien, Maar Valt Weer Stil. Met De Zekering Er In... Start Hij Niet? Graag Raad Of Ervaring.... Thanks |
|
||||
|
||||
Ik Denk Aan Een Defecte Shift-Sensor.
|
||||
|
||||
Waar bevind deze zich? kleur? Alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
Links en rechts op je toetsenbord. Bij mij zijn ze zwart, maar wit en zilvergrijs zijn ook veelvoorkomende kleuren.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
blijft er niet een injector open staan
|
||||
|
||||
Quote:
, gelukkig is het de Alt sensor niet , Thanks |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet ik nog is checken.... , ook al aan gedacht... ma hoop op kleiner probleem hé... I Hope werk aan de boeg... |
|
||||
|
||||
Een wat oudere motor, slecht starten. Een G60 die koud toch wel redelijk benzine inspuit.
Slechte injectoren. Dan heb je snel kans op bezine dat in je olie terecht komt. Dus ook even eerder verversen die olie! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, zal eens proberen met andere injectoren... |
|
||||
|
||||
Quote:
Injectoren laten testen en zijn allemaal nog goed ( helaas 110 euro ... pfffff) Ga nog is proberen met retourklep te vervangen welke ook aan injectierail vasthangt... |
|
|||
|
|||
Heb je wel vonk??? Probeer eens een andere ontsteking cq bobine.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, ontsteking reeds veranderd... Dit weekend gereinigde injectoren weer monteren en andere retourklep benzine steken... kan ook nog invloed hebben... |
|
|||
|
|||
Al een andere computer geprobeerd?
Als de computer ten onrechte de injectoren aanstuurt dan gaat het ook niet goed natuurlijk. Loop eerst wel even alle massaverbindingen langs, niet dat hierdoor de "nieuwe" computer ook meteen stuk gaat bij het starten. Als de huidige computer tenmiste stuk is.
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 12-11-2009 at 12:28. |
|
||||
|
||||
Als ik je topic titel bekijk, Benzine in olie...
Dan zijn waarschijnlijk je zuigerveren kapot... Als ik jou was zou ik eens een Compressie test doen...
|
||||
|
||||
Ik denk ecu stuk ik heb het ook gehad, is schijnbaar nogal een veel voorkomend probleem dat de digifant computers sneuvelen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
de koud starter is ook een injectie die zou het ook wel eens kunnen zijn gr |
|
|||
|
|||
Quote: