|
||||
|
||||
Herkenbaar...
|
||||
|
||||
Ja, herkenbaar. Bij mijn '81-er waren dezelfde plekken roestig. (afgezien van de motorkap en de A-stijl) De meesten hebben veel roest aan de onderzijde van de deuren en de achterste spatbordranden. Valt me wel op dat 32b's niet of nauwelijks roesten op plaatsen die de APK in het geding brengen. Dat scheelt enorm. Ik heb vorig jaar 2 nieuwe deuren en 2 spatbordanden erin gezet en beide zijkanten over laten spuiten. Nu is ie weer helemaal roestvrij en strak.
Ook het gescheurde dashboard is een kwaal. Vind maar es een goeie... Mijn auto heeft al 2,5 ton gelopen en rijdt nog steeds perfect! Dus die van jou kan dan helemaal nog wel even mee. |
|
||||
|
||||
Als je het wat vind (ik vind dat persoonlijk niet lelijk, staat prima in zo'n auto) dan heeft Arne wel een adresje voor dashboardmatten in alle kleuren en maten...
|
|
||||
|
||||
Onderdelen zijn vrij lastig te vinden, maar hier en daar duikt er inderdaad wel eens wat op.
Velgen kijk ik vrijdag even voor je na, liggen bij mijn ouders in het hok.
|
||||
|
||||
ik heb ook een 32B. leuke auto's, maar die deuren roesten zo!! ik heb nog wel velgen, maar zitten momenteel winterbanden op die ik voor de winter wil gebruiken, mocht je in maart nog niks hebben, kun je ze overnemen als je interesse hebt.
deze bedoel je toch?
|
||||
|
||||
Quote:
http://link.marktplaats.nl/287794164 Misschien heeft deze verkoper een bruin dash voor je? |
|
||||
|
||||
Die verkoper ben ik. Heb helaas geen bruin dash, die heb ik zelf nodig. Ik zou op de slopen kijken, staan ze wel. Anders even oproep doen op www.passat-kartei.de.
Veel kans geef ik je niet, die scheuren in het dash is een kwaaltje van de 32b, en ze hebben het bijna allemaal. Ik wil misschien in mijn passat een baraziliaans dash (als ik er 1 kan vinden tenminste). Mocht het lukken, dan kan je de mijne wel overnemen. Maar dat zal niet binnen een paar weken zijn, mocht het lukken. Verder heb je een hele nette passat, chapeau! |
|
||||
|
||||
Dit zijn ze, rood, stoffig en ranzig
Als je je adres even PM't dan breng ik ze vandaag nog langs, mocht je ze willen hebben
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 17-10-2009 at 15:26. |
|
||||
|
||||
Roest valt wel mee voor een 28 jarige auto! Alhoewel deze de afgelopen jaren toch wel iets geleden heeft Mijn oude 32b had 0,0% roest, maar was ook iets jonger (van 87), wat toch alweer 6 jaar scheeld.
't Blijven coole auto's! Als ik ooit nog een redelijke 5 cilinder synchro vind dan wordt dat de mijne
|
||||
|
||||
Komen op Passat-Kartei.de toch nog wel eens voorbij, hoor Gijs?
|
||||
|
||||
Volgens mij niet... maar dat kan je met zo'n aftermarketsetje ook wel fiksen volgens mij.
|
||||
|
||||
in mijn santana zat centrale vergrendeling, vanuit de fabriek geleverd. is dan ook een GX
|
||||
|
||||
deurpaneel er even af, dan zie je het zo..
|
|
||||
|
||||
passat 32B is met centrale vergrendeling geleverd vanaf fabriek, was een optie. Of die van jou oem is, weet ik niet. Werkt hij met een vakuumpomp? Dan grote kans van wel nm.
|
|
||||
|
||||
dan klinkt het als vanaf fabriek. Moet je even in je rechter vak achter je achterlicht kijken. Daar moet dan de pomp zitten, is dat zo? Dan heb je vanaf fabriek.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Excuus voor de off-topic...
|
||||
|
||||
Originele bandenmaat is 165/80-13 of 175/70-13 (o.a. GT) trouwens..
Succes ermee! |
|
|||
|
|||
165/80 is niet dezelfde omtrek als 175/70 he, 155/80 wel (bij golf mk1 is het altijd of 155/80 of 175/70)...
|
|
||||
|
||||
Mooi man, gefeliciteerd - kan je lekker rondtuffen. Wel vreemd van je wielen die aanlopen vind ik. Ik rijd nm in een 32b coupé rond met 205/40/17 banden + verlaging van 4 cm, en bij mij loopt niets aan - weird. Maarja, je passat heeft weer APK, daar gaat het om...
|
|
||||
|
||||
195-60/15 met 6-7 cm verlaging liep ook net niet aan, maar dat was millimeter werk
En ik moet geloof ik nog ergens die plastic kapjes hebben... zal wel even voor je kijken vandeweek.