|
||||
|
||||
Ziet er super uit,en lekker de vaart erin!
Ben benieuwd als het straks ongeveer klaar is,want het is nooi af natuurlijk! Heb nu idd spullen voor mijn blok in america besteld,en ik zie het wel verschijnen..ben heel benieuwd kunnen we weer bouwen!!
|
||||
|
||||
Ben ook aardig benieuwd naar het "einde" van dit project
|
||||
|
||||
thanks allemaal!
ja t schiet nu wel lekker een beetje op, begint weer een beetje een auto te worden alleen voordat t af is dat duurt nog wel effe |
|
||||
|
||||
goed bezig hier
|
|||
|
|||
En weer een week verder.. Weer updates Frank?
|
|
||||
|
||||
Als het goed is komt er deze week nog wat moois binnen.
Kan er alleen deze week wat minder aan werken want de andere golf moet een nieuwe apk |
|
||||
|
||||
Gaat de goede kant op hier.
Hoe is de pasvorm van de polyester spatborden en motorkap nu dat je alles gemonteerd hebt? Komt het een beetje overeen met het origineel?
|
||||
|
||||
Thanks, motorkap en zijscherm bestuurderskant passen eigenlijk heel goed, alleen het zijscherm aan de passagierskant had ik nog wel wat werk aan om m goed passend te krijgen, maar dat zou er ook aan kunnen liggen dat ik die hoek niet 100% goed gerepareerd heb, ik weet het niet.
Je moet hier en daar wel wat weghalen maar over het algemaan valt het me alles mee! |
|
||||
|
||||
Kreeg vandaag een leuk pakket binnen!
rara wat zou daar inzitten tadaa en hij zit perfect! ook nog een mini stapje verder met de carrosserie, de rechter koel opening gemaakt, net als bij een gti standaard is. scheelt ook weer een paar gram
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 25-11-2009 at 21:46. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
mooi stoeltje
|
||||
|
||||
toppie kuipje
|
|
|||
|
|||
Ziet er echt geweldig uit zo, gaat de goede kant op Frank.
|
|
||||
|
||||
Thanks! in eerste instantie 1tje gekocht, kan ik alvast de steunen ervoor maken bestuurderskant en passagierskant.
|
|
|||
|
|||
Je kunt de koelopeningen trouwens NOG groter maken als je wil, dat levert geen probleem op en ook weer een paar gram
|
|
|||
|
|||
waar heb je die mooie draagarmpjes gevonden ik heb hier ook intresse in
mooi golfje dat je klaarstroomt groeten johan |
|
|||
|
|||
Nice!! Echt super en je laswerk is gewoon echt mega goed!!
Moet je trouwens voor de APK niet je stoelen kunnen verstellen? |
|
|||
|
|||
Volgens de boeken wel, maar nog nooit gehad dat daarop gecontrolleerd werd door een steekproef controleur.
En ik keur hem gewoon goed daarop dus. |
|
||||
|
||||
Je kan 'm toch verstellen, even boutjes los, verstellen, en boutjes weer vast
Ben tussendoor even wat anders aan t doen trouwens: eindelijk een brug! Quote:
Thanks voor t compliment! |
|
||||
|
||||