|
|||
|
|||
gat vulpijp
ben bezig met repareren beplaating rond vulpijp kan iemand mij vertellen
hoeveel cm het gat is waar de vulpijp eruit komt foto hier onder is voorbeeld |
|
||||
|
||||
Het is me niet geheel duidelijk wat je aan zo'n maat hebt want zelf fabriceren lijkt me vrijwel onmogelijk als je de oude opening niet meer hebt om als voorbeeld te dienen maar ik kom op 63 mm
Daarbinnen zie je een rand die in feite een voorgevormde platte kunststof ring is. Als je die nog hebt dan heb je de maat ook.
|
|||
|
|||
Heb je de schuifmaat niet verkeerd???
|
|
||||
|
||||
Zo kan het ook, zoals ik hem hier gebruik meet je de binnenmaat van b.v.een buis.
|
||||
|
||||
Quote:
hijs de binnenkant van de buitenste ring aan het meten |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een stuk reparatie plaatwerk hier voor liggen. Is dat niet makkelijker?
|
|||
|
|||
Quote:
ik zit met volgende probleem nu kan ik 2 dingen doen plaatje rondom lassen of glasvezel polyester op plakken wat volgens mij minder sterk is zie foto |
|
||||
|
||||
[QUOTE=sahara]ik zit met volgende probleem nu kan ik 2 dingen doen plaatje rondom lassen
of glasvezel polyester op plakken wat volgens mij minder sterk is ik weet nu niet of een vulpijp een beetje moet meegeven, als dat wel zo is polyester Als dat niet zo is lassen! |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb nu ook zelf eentje geknipt buiten daimeter 94mm binnen 63mm. heb je die van jou ook zelf geknipt of is dat iets wat je zo kan kopen ? |
|
||||
|
||||
Ik heb ze toendertijd nieuw en origineel gekocht, zelfs het gedeelte voor de sierlijst zit erin verwerkt.