|
||||
|
||||
WORTHERSEE PROJECT>>> MK1 G60
Gaan hopelijk voor de laatste keer de golf 1 veranderen dit wordt de 3de keer
Kocht em een jaar of 8 geleden bij HG Trading in ridderkerk in de gele T5 kleur van volvo, was de een van de weinige die eerlijk was en waar alles aan klopte Heb er een paar jaar lekker in gereden en menig mens zo laten kijken als ik bij het stoplicht wegreed met me G60 met 16v versnellingsbak, toen nog nix gewend dus vond dat ie ging als de brandweer Na die aantal jaren mooie mk1's gezien dus dacht dat wil ik ook dus ding kaal gertrokken quartettset gekocht andere wielen en bij een bevriende tuner het spuitwerk enzo laten doen want scheelde toch in de centen..... ( NOOIT MEER!!!) Wilde 2 kleuren en op de scheiding een airbrush idee enzo was goed en hij zou er echt kick uit komen te zien en van een afstand is dat ook maar kom niet te dicht bij Rand van de twee kleuren zie je gewoon zitten en anders voel je het wel dus baalde flink maar toch naar worthersee.... daar 2 dagen gereden te hebben start ie ineens niet meer weg gebracht naar villach is weer gemaakt (650,-) thuis gekomen was ik er helemaal klaar mee, in de garage gezet kniptang gepakt en alle kabels eruit geknipt Nu 2 jaar later ga ik nog 1 poging wagen.... THINGS TO DO...... - compleet nieuwe bekabeling - corrado dashboard - nothelle 16inch hoogglans verdichten - rolkooi (halve of hele) - gecleande quartettset bumpers - sparco pro 2000 stoelen met gordels En dat allemaal voor WORTHERSEE 2010 Ja 1 ding staat er niet bij en dat is de kleur van de auto die houd ik lekker voor mezelf, jullie zien em vanzelf in worthersee wel rijden, als je erheen gaat tenminste sommige foto's zullen nog volgen en sorry voor het lange verhaal hahaha
|
|||
|
|||
mooie plannen! succes ermee
|
|
||||
|
||||
Heej Roy,
klinkt goed! maak r wat moois van! grtz Bram |
|
||||
|
||||
Zo zag ie er dus uit...
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 21-11-2009 at 20:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx bram.... hoorde in de wandelgangen ook iets over jou..... iets met een kever met heel wat paardjes onder de kap ben benieuwd man we zien elkaar wel weer greetz roy
|
||||
|
||||
persoonlijk vind ik een qwartetset op een cabrio horen en niet op een dichte.
de kleuren zijn wel mooi niet echt de manier waarop maar goed maak er wat moois van hij/zei verdiend het! groet frank
|
||||
|
||||
Quote:
Over smaak valt niet te twisten en das maar goed ook anders reden we allemaal dezelfde auto Toch bedankt voor de reactie En wat betreft de kleuren..... die gaan eraf en er komt 1 kleur voor in de plaats
|
|||
|
|||
Quote:
Verstandig! Quartet set zou ik persoonlijk ook achterwege laten, maargoed, een stap tegelijk he |
|
||||
|
||||
Ik vind zo'n quartetset juist dik staan op een dichte mk1 met grote achterlichten
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom 100 man 100 verschillende meningen..... en heb kleine achterlichten hahaha maar goed resultaat zal te zien zijn in velden en reifnitz Zal komende week ff wat foto's maken van het goffeltje hoe hij er nu zielig bijstaat greetzz
|
||||
|
||||
zo op de foto vind ik um nog wel vet
plannen klinken goed,ben benieuwd...
|
||||
|
||||
Die onderste kleur lijkt op de kleur van een heel bekende Golf van wat jaren terug.
Behoorlijk snel ding, alleen weet ik niet meer van wie die was. Kan me wel nog een filmpje herinneren van de auto die over een straat racet met een vluchtheuvel in 't midden. Die had trouwens geloof ik ook zo'n kwark-setje.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ben ik niet geweest hahaha heb maar 1 keer aan straatraces mee gedaan en dat was toen ie nog T5 geel was en als je dan bij terugkomst de politie achter je aan krijgt leer je dat vlug genoeg af
|
||||
|
||||
nico leeflang zijn oude bedoel je
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk idd dat ie die bedoeld... was ook leuk karretje
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die ja, maar die stond toen geloof ik op Porsche velgen, kan dat?
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
''En dat allemaal voor WORTHERSEE 2010''
ey roy,lukt jouw wel,moet zelfs lukken !! |
|
||||