|
|||
|
|||
Golf 4 dashboard in golf 3 aansluiten lichtschakelaar
Ik ben een golf 4 dashboard in een golf 3 cabrio aan 't bouwen.
Alles zit erin en heb bijna alles werkend nu. Alleen moet ik de lichtschakelaar nog aansluiten (ombouwen van golf 3 naar 4) Maar er gaan zoveel draaden naar die schakelaar dat ik niet weet waar ik moet beginnen, kan iemand mij vertellen (evt uit eigen ervaring) hoe ik de schakelaar aansluit. Gr bas Last edited by Basjegolf : 05-05-2009 at 07:43. |
|
||||
|
||||
lijkt me verstandig dat je gewoon het stroomloopschema´s van beide erbij hebt, maar als je een compleet dash aan kan sluiten moet een lichtschakelaar geen problemen opleveren lijkt mij, of zie ik dat verkeerd?
|
|||
|
|||
ja klopt.
Ik heb ondertussen al een schema van een golf 3 nu die van een golf 4 nog.... |
|
|||
|
|||
Quote:
zou je mij de schema toewillen mailen? project_mk3@hotmail.com of evt op msn toevoegen? ik ben wil ook zoiets binnenkort beginnen heb alles al liggen. hoe heb je dat met de teller gedaan? gr |
|
||||
|
||||
teller is een verloop voor op ebay.de van kuhne waar woon je ik heb wel elsa
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo Last edited by indewarre : 25-05-2009 at 18:46. |
|
||||
|
||||
Het is al een tijdje geleden dat je er bezig mee was, maar heb jij dit stroom schema nog? Ik ben bezig met een dashboard in een vento. Ik hoor van je via de PM.
|
|
|||
|
|||
Heb je ook een How To gemaakt van een Golf 4 dashboard inbouwen?
|