|
|||
|
|||
fun-tasticMK2
Hallo,
Zal me hier maar eens voorstellen. Ben Kevin 27 jaar oud en gebeten door de vw microbe Woon in België ( regio Ieper ) Mijn eerste vw was een Golf 1 1.1 ( is al verkocht ) zo zag hij eruit toen ik hem kocht Zo zag hij eruit toen ik er wat aan "geprutst" had op winterwielen Mijn 2de project VW T2B pickup 1977 Ben er nog altijd mee bezig met de pickup 3de wagen Golf 2 88 1.3 ( heb ik nog steeds in mijn bezit ) toen ik hem kocht Toen ik er enkele dingen aan veranderd had Tour stickers terug geplaatst ronal turbo velgen schroefkit voila zo weten jullie al wat meer over mezelf grtz Kevin |
|
||||
|
||||
Welkom! Zeer leuke auto's heb jij (gehad)! !
|
|
||||
|
||||
leuke auto's! Ook erg leuk dat je die tour stickers weer terug hebt gedaan, heel leuke auto zo
|
||||
|
||||
Die golf2 is echt super netjes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
rest is ook gaaf
|
||||
|
||||
Zeker leuke wagens en zo zie je maar weer wat verlagen en een paar leuke wielen en wat wat kleine andere aanpassingen allemaal met een auto kunnen doen.Super.
Ben ook wel benieuwd naar pickup project heb je daar nog wat meer foto's van? |
|
||||
|
||||
Leuk wagenpark,bussie is aardig rot..
Maar komt wel goed zo te zien |
|
||||
|
||||
leuke auto's!! even een vraagje, wat voor velgjes zijn dat van die winterbanden van de golf 1?
|
|
|||
|
|||
joepy eindelijk eentje van in de buurd
kben zelf van lichtervelde dus dat valt ruze me en je wagens zijn prachtig |
|
|||
|
|||
@ EelcoB : thx
@ Mister Cool: vorige eigenaar had de stickers eraf gedaan, vond dat ik die er terug moest op plaatsen @ riendert: thx, vind de mk2 ook lekker zo @ De Pul: thx @ kb2: heb meer foto's van de bus, zal ze eens moeten posten. @ vw roadwarrior: de bus is inderdaad "krokant", zijn al een hoop nieuwe stukken ingelast maar er is nog altijd veel werk aan. @ timson: dat zijn bbs formula's @ rosty_stylz: aha nog nen west vloamink, bjeestig. |
|
||||
|
||||
Mooie auto's wat je hebt(gehad)!
Vooral die golf 1 op de classics |
|
|||
|
|||
Quote:
thx heb er al spijt van dat ik de 1 heb verkocht maarja je kan niet alles bijhouden hé |
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer genoeg vaak niet helaas maar je mk2 mag er ook zijn hoor En wie weet wat de toekomst brengt |
|
|||
|
|||
tuurlijk da en wa ga hie achter stukke?
vooral schroefkit en wukeen |
|
||||
|
||||
welkom hier :P
Echt jammer dat de mk1 verkocht is, die was echt mooi. Golfje 2 is wel leuk, maar ik ben meer van de mk1 :P Verder veel succes met je T2, daar zit nog aardig wat werk in :P |
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum, mooie wagens ben benieuwd naar meer pics van de Transporter
|
|||
|
|||
Strakke wagens zeg!