|
||||
|
||||
Zag net hier op zwaag(NH) een rode rallye, of iig een met een rallyefront.
Stond ff perplex en zag het kenteken niet, zo'n mooie wagen vanzelf! Iemand van hier? |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, daarna waren we in die witte t3 Je zwaaide terug, dus je moet het hebben gezien
|
||||
|
||||
Quote:
deze komt hier uit oudenbosch. ik begin ook altijd al te kwijlen als ik em zie, maar volgens mij is hij niet actief opt forum hier
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou goed kunnen.Was dat bij de nieuwe AH? Nog voor de oprit van de N206
|
||||
|
||||
Quote:
Was op het industrieterrein, en ja je kunt daar ook de N206 op. Er zit daar ook een kleine shell pompje en een lege Opel garage. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de Texaco idd , vet ding. |
|
||||
|
||||
Vandaag gespot in Leiden bij de singels een T2 bus wit/vaal rood met pinstriping en op de zijkant de tekst "Old school".
In Leiderdorp onder de Winkelhof een mat grijze T2 bus met een wit dak wat aan de achterkant geblokt is. Met Porsche telefoon velgen eronder.
|
|||
|
|||
Vanmiddag rond drie uur bij Oldenzaal op de enschedese straat een leuke groene mk1 je groete netjes terug .....
ik was met de grijze cabrio en kleine aanhanger (3mtr) erik |
|
|||
|
|||
Quote:
ahhh duss.... ik zwaai altijd terug |
|
|||
|
|||
gister op de A13 richting Den Haag een goene Golf country ,
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen half 9...Die gele kever (Loscreepers?) met nog een lage kever..
Ik kwam in me daily mk3 voorbij bij Lexmond op de A27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tjaap?
|
|||
|
|||
Quote:
nope die ken ik wel was zo 1 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Vandaag, langs de napoleonbaan bij een weg rest. ter hoogte van afslag kesteren:
een Zwarte bora met mooie wielen en een gele polo. iemand van hier ? |
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de parkeerplaats voor Vishandel de Kokkel in Stadsk anaal
Wij waren zonder zijruiten van de spuiter op weg naar huis en kwamen deze blauwe golf met TDI embleem in de grille (met stoere aanrijdingsschade in de flank) tegen.
|
||||
|
||||
Vanmiddag om half 6 een lage zilver/grijze Polo 2 coupe met glimmende wieltjes, op de Beatrixlaan in Rijswijk.
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen om 9.30h op de A7 richting Drachten een lichtblauwe verlaagde T2 bus met laadbak en erachter reed een hele oude oranje verlaagde vw (model i don't know) ......?????? Soort oude postwagen.....
Hoorden bij elkaar..... Zag er leuk uit alle 2 zo laag over de snelweg..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Was jij niet de chauffeur die iets te hard op me af kwam? Dat herinner ik me,dat ik zoiets had van: ff dimmen man!Hahaha!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat was ik. Ik zag je kenteken en dacht dat komt me bekent voor. Volgende keer wel een beetje meer lachen hè. René (Tiefleger) |