![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo allemaal
ik hoop dat iemand mij helpen kan. sinds vandaag doen in 1 keer mijn knipperlichten,grootlicht,waarschuwingslichten,rui tenwissers en ruitensproeiers het niet meer van mijn golf III td de 1994. de rest werkt wel stadslicht,dimlicht,klaxon. wat zou dit kunnen zijn hoop dat iemand mij kan helpen. hendrik pit |
|
||||
|
||||
![]() gingen je hendels al zwaar en heb je de zekeringen al gecheked?
|
|||
|
|||
![]() nee die gingen niet zwaar en de zekering zijn nog goed als je het contact uit doet en je doet je knipprlicht aan het perkeer licht gaat gewoon branden
|
|
||||
|
||||
![]() das vreemd dus als ie op kontakt staat doen de hendels het niet en als ie uit is wel?
heb je recentelijk nog de zekeringskast losgehad? kan een massa stekkertje zijn moet een bruine zijn en die zitten bovenin onder het dashboard aan de a stijl als je de lichtschakelaar eruit haalt kun je em zien zitten. als ie van het kontakt is gebruikt ie een andere massa.
|
|||
|
|||
![]() heb het al gevonden de complete stekker achter in de zekeringskast lag er compleet uit.
ook al heel lang doet mijn mist achterlicht het zekering goed lamp niet kapot alle stekkers zitten in de zekeringskast weet je wat dit kan zijn??? |
|
||||
|
||||
![]() relay defect controleer die is groeten
|