|
||||
|
||||
Vanmorgen om half acht een witte Bora voor het gemeentehuis van Burgum.
Nu was je het wel, Beetlefreak
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk om te lezen Hij is gerold met schoolbord verf (als je er met je neus op staat zie je wel wat plekjes enzo) Mis m wel een beetje Maar de F&I maakt een hoop goed
|
||||
|
||||
Quote:
Scherp! Stond vrij achteraan... Zag jou ook idd
|
|||
|
|||
heb die zwarte gister ook gezien...weet alleen niet meer waar:P...rijd nogal wat op een dag namelijk. volges mij was het op de anne vondelingweg ofzo. Waar woont de eigenaar van die jetta dan?
|
|
||||
|
||||
Gisteren in Burgum en vandaag in Leeuwarden rond half 12 op het Drachtsterplein, Split en Michel hun Terrano met Jens achter het stuur
|
||||
|
||||
Koe soe, ik kom jimme ook wel eens tegen in de Piter&Ben Bus.
|
||||
|
||||
Klopt als een 'Piter&Ben' bus. Ik kom jou ook wel es tegen bij die waar de koffie zo lekker smaakt.
|
||||
|
||||
geen vw, maar wel leuk... op randweg Eindhoven gespot
|
|
||||
|
||||
Quote:
50 euro op Friesland.
|
|||
|
|||
rond 12 uur tussen quatrebras en burgum een gele karmann
|
|
||||
|
||||
P2trick z'n vriendin bij de haven in de golf 1 en vlak daarna een zwarte golf 1 zonder bumper, rood gti interieur, knipper voor in de grill. Beide in Enschede.
|
|
|||
|
|||
net gelost in Geesteren . Staat daar vol met sloop premie auto's . . Staan er 2 T3 bleustar hannover editon bussen tussen . .
|
|
||||
|
||||
Net op de rand van Drachten Henk in de Caddy
|
||||
|
||||
Quote:
Je was dan toch leeg, had die busjes meegenomen! Voor 750 euro had ik er wel 1 willen hebben Btw, Martine gespot in de Jetta vandaag, 2x zelfs binnen een half uur.
|
||||
|
||||
Als ik dit topic zo doorlees krijg ik de indruk dat alle Friezen niets anders doen dan de hele dag door de provincie rijden om forummers te spotten
|
|||
|
|||
nee bij ons ligt alles zo ver uit elkaar dat je wel met de auto moet!:P.
beetje zelfspot is nooit verkeerd:P. Voor mn werk rijd ik hele dagen door de provinice. word alleen niet herkend in busjes van het werk:P |
|
||||
|
||||
Haha die Bram.
Wat voor busje rijdt je in dan? Ben ook veel op de weg, misschien dat ik je dan zie. Mezelf vanmiddag nog gespot in de etalage ramen van oude Krol dealer in Dokkum |
|
||||
|
||||
Frl-post toch? Zal er eens op letten
|
||||
|
||||
Quote:
nee Friezen hebben allemaal een baan..
|